Stond al apart en ik heb vanmorgen ontwormd, 6 uur later zag ik haar mesten en gekeken en bloedwormen erin,. Arts deed wat vaag ( niet mijn vaste arts die terugbelde) op mijn vraag of dat wel na 6 uur al door de tube kon komen of dat dit er al uit komt omdat ze gewoon vol ermee zit. In ieder geval nu apart houden, zeker gezien er een 29 jarige bijstaat
Ik ben nu wel aan denken wat ik doe. De vorige merrie kwam aan in slechte staat en heb ik opgeknapt, vriendenprijs geteld voor stalling en voor alle zorgen niks extra`s geteld en uiteindelijk doet ze het goed en wordt ze ingeslapen

Nu weer, trainingspaard, zou veel gereden zijn maar heeft dus bloedwormen en ik heb net 10 min. gelongeerd en ze was zwaar buiten adem. 0.0 conditie dus. Nu vind ik dat minder spannend maar wel weer iets wat niet klopt.
ik moet nu mijn eigen paarden apart houden en daardoor dagelijks met water slepen en ze kunnen de stallen niet in overdag. Extra werk dus voor 6 weken. Extra ontwormen over 6 weken, pramox x 3 die kosten wil ik sowieso op hem verhalen maar al dat extra werk is niet wat afgesproken was.
Ik ben nu weer de rommel van anderen aan het opknappen en daar ben ik eigenlijk wel klaar mee.
Wat zouden jullie doen? Situatie accepteren, 6 weken aanpassen ten nadele van mij en de eigen paarden of niet?
Of aangeven dat dit niet gaat hoe afgesproken is voor de 2e keer en op laten halen.
Het ergste is, het zijn goede en dure paarden en komen gewoon van sportstallen af. geen marktpaarden of zo waarbij je zoiets kan verwachten.