Moska: wat een mooie ligging van je huis zo in het groen. En dat vijvertje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moska schreef:https://www.funda.nl/koop/verkocht/doez ... ndsloot-6/
De overburen zijn ook te koop nu, nummer 9. Qua huis had ik het niet gehoeven (iets te groot), maar had graag de grond gehad
balance schreef:Wat een prachtige plek om te wonen, Moska.
Ik loop steeds een paar blz achter hier, wie had nou nog eens die mooie inloop stal hier?
spottedponie schreef:Leuk huis Moska!
Marjan wint het wel qua verbouwing inderdaad…
Mijn (ouderlijk) huis is iets gedateerd, 25jr niks aan gedaan, dus er moet onderhand een nieuwe keuken in want die is echt versleten maar goed we hebben buiten nog zoveel projecten meer dat ik er nog wel mee kan leven… we hebben er een nieuwe kookplaat ingelegd omdat de oude alleen standje alles of niks kende, wat met een biefstuk prima is want die hoeft voor mij toch maar 2x de pan te raken, maar een gehaktbal braden wilde niet lukken![]()
daarbij hebben we nog 2 kleine kinderen, nu vind ik het niet zo erg als 1 van die hooligans 100x een keukenkastje opentrekt en dicht gooit![]()
Badkamer en toilet moet ook een keer, maar die zullen nog langer moeten wachten haha
MarjanB schreef:Knap kind boemel!
Vriendin hier op bezoek (die woont in kampen) ohhhh jij hebt eikels, mag ik er wat meenemen. Hoeveel wil je? Kofferbak vol!? Moest er zo om lachen, helemaal blij en ik ben die krengen zo zat![]()
Gisteren begin gemaakt met m’n project flappen gordijn.. ding ligt al maanden in een doos. Eerste 5 flappen hangen en ik ben trots op mezelf dat ik het alleen kan.
[ [url=m/mXYkOW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mevrouw snapte er weinig van maar loopt wel braaf stal in en uit.
[ [url=m/Kj8m0u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag de rest