Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we zijn nu van onze druiven wijn aan het maken dus nu kunnen we ook bier maken
ik bosmaaier makkelijk 2 uur op volle kracht mn wei rond.
ik heb zelfs al een rondje gereden op mn buurperceel (we kennen de boer goed) en dat ging niet slecht. scheelt weer 20 minuten heen-en-weer stappen naar de bak die ik mag gebruiken. Die 20 minuten schelen nu savonds best veel qua zonlicht!
ik was dus op zoek naar trailer, en een extra trek-auto. Maar heb de paarden hier eigenlijk met pensioen staan, maar t rijden gaat nou zo lekker dat ik graag door wilde rijden van de winter. Maar ja wel paar duizend euro verder
_Penotti schreef:Maar met wat zaaien jullie dan wel in? BG11?
Hopelijk kunnen we de bak dit jaar beter houden en kan ik in de herfst in ieder geval beter vooruit.
Niello schreef:Ff een klusvraag. Voor het onderhoud van het erf willen we een kettingzaag en een bladblazer op uitwisselbare accu's aanschaffen. Iemand ervaring met Makita, Husqvarna of andere merken? Begreep dat de accu apparaten tegenwoordig best krachtig zijn nml.

desondanks wordt er goed gebruik van gemaakt.Niello schreef:Ff een klusvraag. Voor het onderhoud van het erf willen we een kettingzaag en een bladblazer op uitwisselbare accu's aanschaffen. Iemand ervaring met Makita, Husqvarna of andere merken? Begreep dat de accu apparaten tegenwoordig best krachtig zijn nml.

Niello schreef:Ff een klusvraag. Voor het onderhoud van het erf willen we een kettingzaag en een bladblazer op uitwisselbare accu's aanschaffen. Iemand ervaring met Makita, Husqvarna of andere merken? Begreep dat de accu apparaten tegenwoordig best krachtig zijn nml.