Maartje_M schreef:Gelukkig net teruggebeld door mijn 'vaste' paardenarts, nou die was ook niet echt amused zeg maarGelukkig wel weer goed advies gehad. Dus ga nu even metacam halen
Pfff duur grapje zo Marlies!
Fijn dat je nu in elk geval wel goed advies hebt gekregen en de metacam kon halen!
belle_boef schreef:Dat is zuur Marlies. Welke praktijk heb je?
600, wtf. Gezien je ze niet weer belt is dat vast niet standaard zo duur bij jullie.
Ik was laatst nog geen 200 kwijt voor een gebitsbehandeling met verdoving door de DA, visite, gebitscheck en 2 wormenspuiten. Viel mij mee. Dan heb ik hem ook ruim een half uur aan het werk. Enting betaal ik 25 euro voor en die plan ik meestal samen met de gebitten, krijg ik korting.
Voor de enting was een vrij kleinschalige locale dierenarts hier paar km verderom (evengoed €50 visitekosten

@superpony - echt super frustrerend dat de afspraken telkens zo niet worden nagekomen! Beloof het dan ook niet.... Snap dat je dan toch neigt naar een tweede keus huis, maar daar is een huis kopen ook eigenlijk weer te belangrijk voor... Is het niet een optie om de paarden dan naar een tussenplek te verhuizen zodat jullie rustiger verder kunnen zoeken voor een woning?
Zapje schreef:Echt balen Chasey.Herkenbaar verhaal.
Marliesr, jij zit in de buurt van Zuidwolde toch? Daar heb ik goede ervaringen mee.
Beterschap Maartje! Heel sneu voor de pony.
Ik combineer de gebitten ook met het enten.
Oh bedankt voor de tip! Even gekeken en die zitten hier maar een kwartier vandaan. Volgende keer daar maar mooi naar bellen!
De paarden hebben de blubber tot boven de oren zo ongeveer

(Voor de duidelijkheid, mijn merrie heeft witte benen

Gelukkig droogt het hier doorgaans ook snel wel weer en zoals de voorspelling er nu uit ziet volgende week eindelijk beter weer...