Mooie stal zeg monmaster! Hier mijn nieuwe paardje los. Die staat onder het afdak bij de box waar mijn andere merrie staat. Zo lief, straks maar samen proberen.
Ja, de schuren die we hebben 3 van die grootte, zijn echt luxe... Had ook altijd het idee, als ik nog es overnieuw begin, dan een loopstal...ben er ook erg blij mee.
Tinky12
Geplaatst: 21-02-16 10:48
Dat ziet er fijn uit Lekker droog
dynamiek
Geplaatst: 21-02-16 10:49
Wauw Monmaster wat geb jij hdt mooi voor elkaar! Wil ik ook wel.
dynamiek
Geplaatst: 21-02-16 10:50
@ meggiemag fijne en leuke dag vandaag! Vooral genieten!
Fabster
Geplaatst: 21-02-16 10:53
Wauw! Dan denk ik weer met weemoed terug aan het huis waar we eerst voor gingen. Maar dat ging toen niet door was een oude varkensboer en zat 800 m2 schuur bij.
Maar ja. We doen het hiermee. Maar echt mooie stallen, Monmaster!
Wat heerlijk, die stallen! Wij hebben geen schuren helaas.. niet dat ik klaag hoor haha maar als we nog eens zouden verhuizen dan zou dat toch wel een pre zijn..
Wat een weertje hier zeg.. ik ging de paarden vanmorgen buiten zetten en ze kwamen heel enthousiast de stal uit.. tot ze het afdak voorbij waren en de plensregen voelden.. Kromme nekjes, hoofden scheef om de druppels te ontwijken.. jammer joh! Nu staan ze beide met hun konten tegen de wind in te grazen.
Haha! Hier is het redelijk droog. Manlief is gaan fietsen, straks weer open dag voortgezet onderwijs, nog een paard bekappen en dan hoop ik dat het nog aardig droog is, want ik wil nog rijden. En morgen is het helemaal pokkeweer...
Wij wonen gewoon aan de verkeerde kant van het land als ik buienradar mag geloven... Wil ff buiten kijken... ben eindelijk weer een beetje beter.
Donja
Geplaatst: 21-02-16 12:30
Het is hier verschrikkelijk. ... mijn bak is weer een zwembad.. dus de paarden staan lekker warm op stal Maar lekker 2 daagjes weggeweest, heerlijk laten vertroetelen in de spa met een massage en vrijdag een 4 gangen diner in een restaurant met michelinster... alleen was ik gisteravond blij in mijn eigen bed te kunnen kruipen! !! Waar veel hotels van die hele harde bedden hebben, waren deze heel zacht en verend... ben wel 20x wakker geweest
Oh Shirley, nog steeds niet helemaal fit? Duurt lang! En het is echt s*hijtweer. Ik blijf binnen bij de houtkachel vandaag!
Monmaster
Geplaatst: 21-02-16 13:05
Nou ik heb met mijn paardenmaatje net wel buiten gereden, maar vernikkel van de kou.... Achter huis valt de wind dan mee, maar op de open vlakte waai je er zowat af.
Ben blij dat ik terug ben, vanmiddag heb ik buiten niet zoveel meer te zoeken! Geloof dat het om 15:00 ook weer droog wordt.... Door t hele land. Dus als je nog moet....