Bij Aaf was de drafknop weer gerepareerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Ik heb 1x een huis gekocht wat af was. En dat was toen ik vrijgezel was ha ha.
Verder alleen maar kluswoningen. Ik hoop hier heel lang te kunnen wonen. In ieder geval zolang we paarden hebben. En dat is hopelijk nog heel lang.
Ik zou het wel een fijn gevoel vinden als de verbouwing echt klaar is. Op zich mag ik niet klagen, want we kunnen echt goed en behaaglijk wonen.
En als ik dan naar dit plaatje van vorig jaar terugkijk, dan weet ik wel dat ik zo'n groot project niet meer wil.
[ [url=m/Jh0QoK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gNq6hO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JeKGYb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Fxt5tl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zVtQRg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H7hNhy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cwl1gm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qAYmzR.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toch hebben we de verbouwing grotendeels heel positief ervaren en ook veel lol gehad.
Stoer Robijntjah!
Ziet er fijn uit Belker!
Goed van je dat je het zelf niet ziet Dais. Want anders kan ik me voorstellen dat je je redelijk gefrustreerd zou gaan voelen.
Ik heb Tess vandaag voor de 2e dag achter elkaar in de bak gereden. En vandaag zoveel fijner dan gisteren!
Morgen ga ik naar mn werk fietsen ...22km. Ben benieuwd hoe het bevalt. Ik heb wel een e-bike hoor
DubbelFun schreef:@marjan: dat is idd wel heel heftig.
Overigens vind ik die stenen plafonds altijd heel interessant... hoe zouden ze die gemaakt hebben ??