Als ze niet snel maakt dat ze wegkomt... zou een goeie voor mij zijn. Heb de pest aan mensen die vinden dat ze recht hebben op de hele wereld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meggiemeg schreef:Moet meteen denken aan dit bordje http://www.marktplaza.nl/dieren/overige ... 35313.html waaslander
kvulden schreef:Vraagje, ik kan het zo niet vinden. Ik zoek doppen op mijn drainagebuis. Die ik erop en eraf kan doen. Ik zie alleen doppen die je vast klikt, maar dan kan die er niet meer af. Kennen jullie ook doppen die je er wel weer af kunt doen? Of een ander systeem? En is het echt nodig om aan de slootzijde talut buizen op het eind te doen?
palousa_boy schreef:kvulden schreef:Vraagje, ik kan het zo niet vinden. Ik zoek doppen op mijn drainagebuis. Die ik erop en eraf kan doen. Ik zie alleen doppen die je vast klikt, maar dan kan die er niet meer af. Kennen jullie ook doppen die je er wel weer af kunt doen? Of een ander systeem? En is het echt nodig om aan de slootzijde talut buizen op het eind te doen?
Wat bedoel je precies? Of je het einde af moet sluiten?
Wat je kwa afsluiting en zichtbaarheid hangt wel een beetje af van wie er daar werken (maait of sloot de gemeente of de buren er bijvoorbeeld) en vind je het erg als er bijvoorbeeld muizen in gaan zitten om daar lekker een nest te maken als de boel droog staat..