Naar mijn weten mag prednison wel gebruikt worden tijdens de zwangerschap, al doen ze het liever niet. Maar die benauwdheid en stress bij jou heeft natuurlijk ook zijn effect op je baby. Nogmaals veel sterkte
Beterschap Chasey, zo benauwd zijn lijkt me echt ontzettend angstig!
Wij gaan hier even in overdrive want het moet een beetje gaan opschieten
Gisteren bamboe stokjes gezet om het aantal palen voor de tracks te bepalen, vandaag voorbereiden voor het beton storten in de schuilstal morgen. Dan palen halen en zetten en ik moet nog even uitzoeken waar ik het beste en goedkoopste koord en toebehoren kan bestellen.
Oja en ik moet nog een oplossing voor hooi in te doen al heeft dat iets minder haast aangezien er nog best wat gras staat. En ik moet nog hooi halen.
De meiden hier hebben weer een lekker vers stukje wei. Ik heb wel even de hondenstront van de buurhonden verwijderd, want ik vind dat toch wel erg smerig
Dankjewel allemaal. Ik mag naar huis. Echo zag er goed uit en heb nieuwe long medicatie die ik thuis kan gebruiken. Als het niet gaat uiteraard weer terug, maar voor nu goed genoeg om naar huis te gaan. Al zal het herstel nog wel even duren.
Wat onwijs schrikken Chasey Heel veel beterschap en neem je tijd!
Chasey
Geplaatst: 03-07-21 18:57
Dat zal ik doen. Ik moet goed oppassen nu. Terwijl ik lag te slapen heeft Daan de kippenren gemaakt. De kipjes liepen eerst los over het erf, maar ze moesten opgesloten worden ivm het inzaaien. De kipjes vonden dat maar niks. Er moest sowieso nog een ren gemaakt worden, maar dat stond niet op de prioriteitenlijst, omdat ze toch los mochten. Alleen de laatste tijd werden de kipjes een beetje depri in het hok en stopten ze ook met leggen. Dus de ren moest er wat eerder komen. Kipjes kunnen nu in ieder geval weer scharrelen en naar buiten. En tegen de tijd dat het gras sterk genoeg is, mogen ze wel weer los over het erf. Maar dan hebben we altijd een ren achter de hand. Nog niet helemaal klaar, maar al wel functioneel. De ren is naast de paddock.