Lynn_Nikita schreef:Ik wil graag een alarm plaatsen op de loods, maar welke?? Ik hoef het niet via een duur bedrijf, "gewoon"een sirene of zo als een deur opengemaakt wordt Er komen nu vrij veel inbraken voor hier en wij hebben 2 waakse honden maar ik denk dat als aan de voorkant van de loods iemand bezig is hun dit niet horen en dus ook niet aanslaan. 100 euro wil ik uitgeven
Google op 'deur sensor alarm' en dan kom je al vanalles tegen. Bij hornbach al beschikbaar vanaf €5,50.
Haha, ik Google echt alles.
Wij hebben hier tig camera's hangen en als we van huis zijn kunnen we bewegingsmelder aanzetten. Zodra er iets of iemand loopt krijgen we bericht op onze telefoon en kunnen handmatig maar ook automatisch het alarm af laten gaan. Ideaal.
Vandaag eerder gestopt op mijn werk om net de 'paddock' uit te meten. Zolang we hem paddock noemen, niet meer dan 800m2 maken, geen verlichting en bakletters bevestigen en een schuine omheining plaatsen is het geen enkel probleem.
Morgen starten ze met uitgraven van de 'paddock' en halen ze de 10 boomstammen er uit die nog in de grond zitten.
Toevallig heb ik zelf cursus inzicht in hoeven van Heleen Davies dus ik mis alle actie. Hopelijk zijn de paarden rustig! Tussendoor een beetje op de camera spieken haha.