Woensdag komt de osteo nog, dan gaat ze eerst nog even 2 weken op de wei vlakbij mijn werk, daar staat voorlopig ook nog een ander paard.
En dan haal ik haar naar huis. Nu nog even voor een vriendje zorgen.
Hooi gaf absoluut geen probleem voor de paarden. Geen enkel van de 6 paarden heeft last gehad.
Ga nu terug proberen mee te lezen, alles inhalen is bijna onmogelijk.

en wordt ook een dagje ouder.....
hardstikke handig als alle paarden en katten geen tijd voor me hebben. Maar goed, we hebben het er van het weekend meerder malen over gehad en omdat we hier voor het megaproject staan van het verplaatsen van de bak en daarmee ook het opknappen van de paddock en de wei hebben we er geen haast mee. Als er mekkerbeesten komen komen ze er pas als dat allemaal klaar is. Nu dus mijn dilemma. Ik merk dat ik een enorme voorkeur heb voor geiten. Geen idee waarom maar ik denk echt dat die makkelijker zijn. Deels omdat ze iets slimmer zijn en deels omdat je niet met die enorme vacht zit in het voorjaar die er af moet en waar dan allemaal gore beestjes in blijken ze zitten die je schaap aangevreten hebben. Dit zie ik dus bij de buurschapen. Nu dus mijn vragen. Klopt mijn gevoel qua verzorging? Zijn schapen en geiten vergelijkbaar met grond aanstampen? Wie van jullie heeft er schapen en/of geiten en wat zijn de ervaringen?