We hebben er nu 1 van craenenbroek gehad van 189 en is al jaren goed bevallen en deed zijn ding. Bramen, distels, alles wat we hier tegen kwamen.
Maar nu ff de twijfel of met accu fijn is. Maar professioneel hoeft het ook weer niet te zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Wij moeten ook nog voor een bosmaaier....
Ik kwam vannacht tot de conclusie (hoezo wedstrijdstress) dat ik niet eens meer weet of een plastronspeld, haarnetje en handschoenen nog verplicht zijn op wedstrijd
Malenka schreef:Leuk Robijntjah!
Wij zijn ook aan het kijken voor een bosmaaier op accu van Makita. Ik vind het leuk werk met de handsikkel. Maar het is gewoon te veel. Het voordeel is dat we al meer gereedschap van Makita op accu hebben. Dus we willen graag hetzelfde systeem. Dan zijn de accu's uitwisselbaar.
DubbelFun schreef:Dus voor shets is dit ruigedrag redelijk normaal, hoef ik me geen zorgen te maken.
@hilary: had je die geschoren shet dan ook veel een regendeken op dan of zelfs een iets gevoerde deken met koude nachten??
Hier zijn ze vannacht weer mooi buiten gebleven en het was alweer warm genoeg buiten voor een dun vestje