superpony schreef:Ik heb van die zoutblok houders die ik nog ergens wil ophangen, maar 2 mini shets, dus moet wel laag en zit daar wel mee. Ben bang dat mn quarter veulen met zijn "handen" gaat eten :p
Zoutblokhouders ben ik ook maar mee gestopt want die waren zo kapot en hebben dan best scherpe hoeken. Heb ze ook weleens aan een touw gehangen maar daar ging de paal ook erg lekker zout van smaken, die was ineens nog maar half zo dik
Ik leg de likstenen nu tussen de keien en stenen.
Met inspiratiebord bedoel ik het digitale 'prikbord' op Pinterest waar je alle foto's die je leuk vind op Pinterest opslaat.
Nou die kijkt echt chagrijnig Daihyo! Lijkt mn vriend wel als ie weer moet helpen met klusjes in de zeikende regen
Zand in de stal lijkt me zo gaan stinken als ze daar hun behoeften doen? Mest kun je nog wel weghalen maar de rest..
Ik zou zeker tegels in de stal doen en zand als uitloop. Dan kan de regen buiten het zand schoonspoelen
Hier ook tegels in de stal en bevalt super. Met dit weer leg ik wel bedekking in de stal zodat ze droog en zacht kunnen liggen maar de rest van het jaar liggen ze het liefst buiten op het zand dus blijft de stal leeg.