belle_boef schreef:Dat klinkt als mijn hondje [***]. Ook geregeld ontstoken anaalklieren, giardia gehad, wisselende ontlasting.
Na een kuur voor giardia wel goed opgeknapt. Poep is beter als ze dagelijks een keutel van de paarden eet. Inmiddels hebben we hier onderzoeken naar de lever lopen aangezien er meer speelt.
Mijn DA wilde de klieren liever niet preventief gaan legen omdat dat de aanmaak stimuleert. Het is voor ons echt zoeken geweest waarmee ze stevige poep kreeg zodat ze zelf weer kon legen.
Je da heeft helemaal gelijk hoor. Het is ook beter om er zoveel mogelijk vanaf te blijven. Alleen is het nu bij mijn hond zo dat ze binnen 3 weken weer vol zitten en dan gaan ontsteken.
Het gekke is dat zijn ontlasting nu echt ontzettend is opgeknapt, maar dat zijn anaalklieren dus nog steeds verstopt raken. D.a. hoopt nu door ze een tijdje leeg te houden, dat ze niet meer gaan ontsteken en als de giardia weg is, hij constante poep krijgt en ze dan weer zelf kan legen.
Hier is verder ook van alles onderzocht, bacteriologisch onderzoek leverde ook niets op.