neetoch schreef:Welkom Tanja.
En wat een rotnieuws Karin. Ook ik sluit mij bij DP en Belker aan: Nu staat die van mij in de Wajong al, maar afgelopen winter met die week strenge vorst ook ze gewoon op de wei gegooid, terwijl die kats bevroren was en niet zo egaal als je zou willen. Ik had ook echt het gevoel: De dood of de gladiolen, maar dan nog liever kapot in de wei omdat die zich aan het uitleven was en plezier had dan kapot op stal (als ik die met zijn ataxie dagen op stal zou laten staan kwam het ook zeker niet goed tenslotte).
Ik ben gisteren op een nieuwe manege wezen kijken en kennismaken hier in de buurt. Vind het er goed uitzien, de paarden staan er allemaal goed bij (geen magere gezien), de les waar vriendin waar ik mee mee was, was echt super chill. Mijn verhaal kunnen doen en ze hebben een paard voor mij waar ik op pas dus volgende week ga ik een proefles volgen en maar eens kijken of ik zo van mijn angst af kan komen. (En er dus achter gaan komen of de hele zoektocht naar een rijpaard erbij nog wel zin gaat hebben en zo ja dat ik dan ook niet meer alleen voor een halve dooie hoef te gaan door mijn angst).... Ik zit er nog steeds doorheen hoor, want de prijzen van tegenwoordig maken het er ook niet echt makkelijk op, maar dan weet ik tenminste wel of het nog zin gaat hebben voor mijzelf....
Wat tof! Welke manege was je?