Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Dus ook tijd voor iets nieuws.
laten we hopen dat een volgende sneller is!
ik heb nog een gongbel in de aanbieding
die is tijdens de verbouwing buiten werking gesteld. 

Niello schreef:SillyB schreef:@Niello pfoe dat lijkt me een dure grap. op mijn vorige stal hadden ze de betonnen vloer in laten frezen en dat scheelde echt heel veel aan glijdende paarden
Hoi, is zo'n gefreesde vloer niet lastig te vegen? Lopen die lijntjes een beetje recht?
DubbelDun schreef:Dat zegt ook niet alles. Buuf hiernaast heeft er ook 3 en als ze uit rijden is dan staan er 2 te schreeuwen

, wel gecastreerde broertjes van ze. Hier gaat het beter, 1 kruipt telkens onder de draad door en staat dan tussen de paarden en mest zelfs op hun drollen, tot nu toe gaat dat goed ( ze hebben een groter stuk gekregen ivm handiger om apart te zetten en om te wisselen tussen paarden op de bak of varkens)

Ik had het ook koud vanmorgen.
Goed om te zien, want een paar weken geleden was Nick heel suf en niet lekker in orde. Nu ontzettend fris. Zelfs iets té als je het mij vraagt 
En inzaaien. 
Eerste keer dat we het vanaf de trailer doen. Toch eens uitproberen. In de vorige woonplaats lieten we de dierenarts gewoon aan huis komen.