Ik heb een aparte (spaar)rekening voor de pony dus daar houd ik alles bij
Mileycore
Geplaatst: 08-06-25 00:08
Dit is mei, maar beetje vertekend omdat ik mijn draversmerrie na tien jaar bij andere eigenaren (verkoop wegens alles kwijtraken toen) weer terug bij mij is om haar oude dag bij mij te vertoeven ♥️ dus aankoop van Yrret en haar spullen staan er nog bij.
Ook had ik al een stal aanbetaald op een pensionstal (dhz) en hooi en stro gekocht maar ze heeft daar maar een week gestaan, ze staat nu sinds twee dagen op een paddock paradise, doe hetzelf/samen, dus de kosten worden nog een stuk minder (100 euro per maand voor het plekje en samen hooi, mestafvoer en zand voor paddock eens in de zoveel tijd betalen). Ben benieuwd hoe de komende maanden eruit gaan zien!
Mestonderzoek ook gedaan maar die rekening krijg ik in juni toegestuurd leuk topic dit!
========================================= Januari 406.61 Februari 200.00 Maart 331.90 April 337.14 Mei 380.28 Juni 308.63
Gemiddeld per maand 2024: 645.56
Capriootje
Geplaatst: 03-07-25 21:48
Hier (weer) een dure maand helaas. Echt beetje klaar mee dus juli hopelijk gewoon even normaal.
1 sportpaard op doe het samen stal in de Randstad.
Medisch is volledig bloed beeld omdat paard niet helemaal fit was. Behandeling is de zadelmaker inclusief nieuwe winderen pad en contributie is voor halfjaar van de vereniging.
__Cynthia
Geplaatst: 04-07-25 16:39
Ik heb blijkbaar wat overgeslagen, dus even bijwerken. Hoop dat ik de laatste maand goed heb bijgehouden want heb een beetje veel uitgegeven .
Kwpner op een doe-het-zelf stal met onbeperkt stro en ruwvoer.