DreamGuide schreef:Heeft iemand nog tips voor mij?
[ [url=m/nm02jN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb zo'n natural feeding bak gekocht voor mijn paard, dat leek me echt ideaal. Maar mijn paard tilt de bak (op de een of andere manier) op met haar tanden en verplaatst hem dan. Leuk spelletje natuurlijk, maar ik wil hem dus graag vastzetten op de een of andere manier.
[ [url=m/JKyQMH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eIf4aR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het idee is dat de bak linksachterin komt te staan (van vooraan gezien) dus met een helft tegen de boxwand en de andere helft tegen de muur.
Ik denk niet dat mijn stalhouder het erg leuk vindt als ik gaten in muren en stalwanden ga boren, en ik denk dat tegels onderin leggen niet zwaar genoeg gaat zijn.
Hebben jullie nog ideeën voor het vastzetten?
Vrienden hadden ze door en door geboord, maar krijg je dus gaten in de stal.
Achterin is geen fijne plek. Daar staat een paard niet fijn te eten doorgaans, omdat ze de omgeving niet kunnen zien.
En het is niet fijn voor de stal als ze vullen/voeren.
Je zou bovenin evt gaten in je bak kunnen maken en dan met touwen of spanbanden aan de tralies vastzetten. Maar als ze dan eraan gaan trekken etc, krijg je een hoop geklapper.
@Maartje, oke, best vreemd. Je hoort het vaker, maar ik vind het niet heel logisch zeg maar. Ik vind onze netten ook niet heel snijdend.