Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jolmer20 schreef:inieder geval veel te veel 235 euro volgens mij pm dan voeren ze elke dag
2x per dag hooi en er word uitgemest 1 x per week en dan nog 1 x per dag opstrooien
3 wasplaatsen ,3 binnenbakken ,3 buitenbakken,2 longeerbakken en een losgooi bak
Helena24 schreef:Ik betaal 355 euro voor binnenpiste, gigantische buitenpiste, weides, voeren en uitmesten en meerdere wasplaatsen met warm water enz. Ik woon in België, op 20 km van Brussel en hier is dat ongeveer de prijs...
woeliej schreef:Helena24 schreef:Ik betaal 355 euro voor binnenpiste, gigantische buitenpiste, weides, voeren en uitmesten en meerdere wasplaatsen met warm water enz. Ik woon in België, op 20 km van Brussel en hier is dat ongeveer de prijs...
wat een belachelijke prijs! Een stalgenoot in onlangs verhuisd naar een stal met precies de zelfde faciliteiten als jij hebt. Zij betaald echter 200 euro.
PaulineDP schreef:Zal ook wel met de regio te maken hebben (dicht bij hoofdstad). In West-Vlaanderen is 355 euro ook wel echt veel. Voor die faciliteiten betaal je in W.VL tussen 250 en 300 euro.

woeliej schreef:PaulineDP schreef:Zal ook wel met de regio te maken hebben (dicht bij hoofdstad). In West-Vlaanderen is 355 euro ook wel echt veel. Voor die faciliteiten betaal je in W.VL tussen 250 en 300 euro.
eigenlijk best raar toch, dat er soms ruim honderd euro verschil zit in soort gelijke stallingen alleen omdat je in een bepaald stuk van het land zit.
Waarom is het eigenlijk dicht bij de hoofdstad zoveel duurder?
,4x supergoede droge kuil en 2x biks en 1x peen,de bak is iets minder maar word vaak gesleept met veel regen is hij nat,de hele dag op de paddock,word gemest en buiten/binnen gezet,de stal is een container van 3,2x 2,5 met open deur en laag tussenschot.
Amanda__ schreef:jolmer20 schreef:inieder geval veel te veel 235 euro volgens mij pm dan voeren ze elke dag
2x per dag hooi en er word uitgemest 1 x per week en dan nog 1 x per dag opstrooien
3 wasplaatsen ,3 binnenbakken ,3 buitenbakken,2 longeerbakken en een losgooi bak
vind jij dat veel..![]()
met alle faciliteiten wat jij hebt betaal ik hier in het zuiden van limburg makkelijk 300 euro p.m!!
Voor mijn paard