Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Akshay schreef:Prairy schreef:![]()
Zo herkenbaar
Ik ben juist meer van dat het er ook een beetje leuk uit moet zien (en ook nog bruikbaar voor mij moet zijn...) dus daar hebben we wel eens discussie over. Je wil ook niet weten hoeveel doosjes schroeven van de Action hier op het terrein doorheen gegaan zijn. Ik koop meestal het schap torxschroeven leeg voor hem. 2 maanden later (als ik dat al haal), repeat
Zijn action schroeven wel stevig genoeg?![]()
![]()
"Ik denk dat ik een geultje ga maken zodat het water uit de tuin weg kan"
3 days laterr
[ [url=m/CWbZ8n.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de grijze bak onder de put zit nu een gat, daar komt de drainage slang in. Maar voor nu open zodat het water al weg kan.
(En het werkt ook altijd. Inclusief kraantje om de afvoer dicht te zetten voor de droge maanden)
![]()
DuoPenotti schreef:Oh kijk nu op weeronline en die heeft het wel over 4 graden vorst en op maandag sneeuw....bah wil niet meer.
Ik wil minstens 10 graden in de nacht. En overdag zon.
DubbelFun schreef:Soms voel ik me net als een kind in een snoepwinkel...(mijn bestelling kwam net binnen.. )
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=603E66A2
Ik hoef me dus weer even niet te vervelen
kvulden schreef:Ik krijg bij mijn wij een stukje bos tot mijn beschikking. Ik wil daar een pad door maken. Ik denk dat palen slaan bestlastig is tussen de bomen. Ik mag de bomen niet beschadigen, dus isolatoren erin is dan geen optie. Iemand een goed idee?
DubbelFun schreef:kvulden schreef:Ik krijg bij mijn wij een stukje bos tot mijn beschikking. Ik wil daar een pad door maken. Ik denk dat palen slaan bestlastig is tussen de bomen. Ik mag de bomen niet beschadigen, dus isolatoren erin is dan geen optie. Iemand een goed idee?
Neem prikpaaltjes en bind deze met touw oid rond de bomen. Dmv stukjes hout kun je evt oneffenheid wat opvangen.
En dan gewoon stroomlint/koord er tussen gebruiken.