Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marion82 schreef:Naath86 schreef:Ik ga wel mee met GDG over de bestrating. Het ligt nu echt super mooi, maar als paarden er op lopen en er ook op draaien en doen dan gaat het echt schuiven. Zeker de randen zullen gaan verschuiven
Begrijp ik ook wel hoor. Het enige wat zou kunnen schuiven aan de randen, is aan de rechter kant. 2 andere kanten liggen klem. Voorkant is alleen maar grindtegels en liggen geen klinkers
GDG schreef:marion82 schreef:
Begrijp ik ook wel hoor. Het enige wat zou kunnen schuiven aan de randen, is aan de rechter kant. 2 andere kanten liggen klem. Voorkant is alleen maar grindtegels en liggen geen klinkers
Echt, je vergist je. Oók die grindtegels gaan het schuiven niet tegenhouden, daar heb je echt een opsluitingsrand voor nodig.
Maar goed, ik hoef er geen paarden op te houden of het opnieuw te straten dus wat dat betreft maakt het mij niet uit, het is maar een tip.
Peelie schreef:antje_vip schreef:Zie dit topic nu pasDe stalling ziet er heel mooi uit. Maar waar kunnen de paarden buiten lopen en de benen strekken?
Ik zou zeggen, neem op je gemak alle reacties van TS door. Dan kom je er achter...
antje_vip schreef:Fijn dat jullie er over uit zijn en het blijkbaar nog prima vinden ook. En in andere topics lees je alleen maar hoe sneu het is als het paard de hele dag in z'n stal moet staan, muv een uurtje paddock en een uurtje rijden.
Citaat:Ze mogen dagelijks, zomer en winter, 10 tot 12 uur naar buiten
antje_vip schreef:lindamusters schreef:De paarden zullen de gehele dag in de bak staan, als je gelezen zou hebben. Dus niet maar een uurtje in een paddockje.
Dus niemand kan rijden
antje_vip schreef:Fijn dat jullie er over uit zijn en het blijkbaar nog prima vinden ook. En in andere topics lees je alleen maar hoe sneu het is als het paard de hele dag in z'n stal moet staan, muv een uurtje paddock en een uurtje rijden.