Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monmaster schreef:Gaat het weer wat met je paard meggiemeg ?
horsies5 schreef:Ik heb hier wel een toltende draver staan voor je
Fabster schreef:horsies5 schreef:Ik heb hier wel een toltende draver staan voor je
Daar heb ik ook voor gekeken. Zijn in ieder geval een stuk betaalbaarder. In Duitsland heb je echt wel keuze daarin. In NL niet veel. Moet je geluk hebben. Heel tof! Maar wie weet.....ooit.....
Voorlopig doe ik het metmijn springerige fjord....
horsies5 schreef:Het ging bij mij ook heel bijzonder.. inmiddels alweer 11.5 jaar geleden toen het sjoemelen met paspoorten nog makkelijker was..
Ik was 14 mocht van mijn opa een paard uitzoeken omdat ik echt niet meer op de pony paste.. De eisen waren niet verder dan 50 km (binnen nl) en niet duurder dan 2000.. toen zag ik Licor en ik was er meteen weg van.. we zijn gaan kijken en het was echt een heel braaf mensgericht paard en ik vond hem zo lief.. wist niet dat t een draver was.. losgooien wou mn opa niet.. ik moest er meteen op want thuis moest hij ook 3 maanden stil kunnen staan en wegrijden.. Dus ik erop en hij was heel braaf.. ik kreeg hem alleen niet nageeflijk wat volgens de stal wel mogelijk was.. in draf ging hij echt heel snel en als ik hem iets terug hield deed hij raar.. het voelde niet kreupel maar gewoon raar.. galop niet eens geprobeerd.. draf ging al zo hard.. uiteindelijk was ik zo gek op m dat mijn opa een bod deed.. werd meteen geaccepteerd en zo zonder keuring of iets stond hij later bij mij
Ik ben toen met mijn instructrice gaan rijden en toen kregen we steeds meer vermoedens over dat hij een draver zou zijn.. was eigenlijk niet te missen want hij was amper omgeschoold.. uiteindelijk begreep ik dat het rare pasje tolt was en ben ik ook achter zijn achtergrond gekomen.. het heeft allemaal super uitgepakt maar ik koop nooit meer op deze manier een paardtoltende kwpn-ers zijn meestal niet in orde namelijk
Ik zou echter zo weer voor een draver gaan want ik vind het top paarden met een geweldig karakter.. maar eerst mag dit once in a lifetime paard nog heel oud bij me worden
12 juni is er trouwens een fun gangen wedstrijd.. zit erover te denken daaraan mee te doen