Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessa schreef:Kun je dat niet naar de milieustraat brengen?
Hier begint het ook behoorlijk blub te worden. Zak niet ver, maar door de regen zal het steeds meer worden.
Volgend jaar willen we een groter stuk bestraten.
Er ligt al een stuk met betonrooster voor de stal. Hoe krijg ie die dingen geplaatst? Weegt nogal wat...
Een vervoerswagen zou dan de hele wei door moeten...
Jaan81 schreef:Mocht iemand geïnteresseerd zijn, vanaf februari gaan wij hier slopen en hebben we een aantal van die roosters te koop![]()
Voor nu geen oplossing, sorry, maar wie weet voor volgend jaar handig.
Fabster schreef:Jaan81 schreef:Mocht iemand geïnteresseerd zijn, vanaf februari gaan wij hier slopen en hebben we een aantal van die roosters te koop![]()
Betonroosters of metalen roosters? Metalen roosters ben ik zeker in geinteresseerd! Heb er nu 2 geplaatst in de blub en ben nu al blij! Heb er alleen wel meer nodig.
Fabster schreef:Jaan81 schreef:Mocht iemand geïnteresseerd zijn, vanaf februari gaan wij hier slopen en hebben we een aantal van die roosters te koop![]()
Betonroosters of metalen roosters? Metalen roosters ben ik zeker in geinteresseerd! Heb er nu 2 geplaatst in de blub en ben nu al blij! Heb er alleen wel meer nodig.
llora schreef:En zijn dat van die metalen of betonen roosters? De betonnen,ken ik. Heb ZE tweedehands gezocht maar bijna niet te vinden. Maar mijn partner heeft een,eigen metaalbedrijf. Dus dan ik dat eventueel daar laten maken. Lijkt mij een Super oplossing
sakvis schreef:llora schreef:En zijn dat van die metalen of betonen roosters? De betonnen,ken ik. Heb ZE tweedehands gezocht maar bijna niet te vinden. Maar mijn partner heeft een,eigen metaalbedrijf. Dus dan ik dat eventueel daar laten maken. Lijkt mij een Super oplossing
Het loont sowieso om metaalbedrijven in de gaten te houden en eventueel te benaderen. Meestal staan de grote zware machines voor metaalbewerking op ijzeren roosters. Mijn vader heeft ze ook onder de machines liggen. Zijn platen van ik denk 1 meter bij 1,20 met fijne mazen. Dit soort bedrijven willen nog wel eens de indeling omgooien of machines verkopen en dan gaan die roosters ook weg. Heb er al eens een paar uit de oud-ijzer bak gevist bij ons. Hij wist totaal niet dat er nog mensen waren die ze konden gebruiken.
Fabster schreef:Degene met het idee van de roosters is wat mij betreft nobelprijswaardig, hoor! Wat een feest! Ik speur internet af om de hele boel te 'bestraten'. Echt zó fijn!
Volgens mij kun je ook gewoon looproosters gebruiken. Met van die vierkantjes. Die ga ik ook nog proberen. Die zijn makkelijker te krijgen en in meer maten. Maar ik ben er zó blij mee! Eindelijk een goede en makkelijke oplossing voor de blub!