Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anne. schreef:Oh wat ideaal zeg!
Hebben jullie toevallig ervaring met die stellingkasten van de Gamma/Makro
[ Afbeelding ]
Ik zou die graag tegen de achterwand van mijn zadelkamer zetten. Dat is geen probleem, maar ik wil dus een plank er uit laten om een zadelsteun tegen die muur te schroeven om mijn zadel aan op te hangen.. zou dat mogelijk zijn?
Heb al veel inspiratie uit dit topic gehaald. Als ie af is plaats ik natuurlijk even foto's
dus kasten staan ook naast elkaar en zijn opnieuw ingericht
hier een foto
by the way, excuses voor de rommel 
Ik zit ook zo langzaam aan rond te kijken voor een nieuwe kast. Degene die ik nu heb is een soort van niet zo stevig meer, zadel ligt over een kleding ding waar je normaal kledinghangers aan hangt, voerton in de kast is gewoon irritant maar anders komen de honden langs die hem even open maken én ik heb dr nog eentje buiten m'n kast staan. En tenslotte heb ik gewoon teweinig ruimte
Eigenlijk net één plankje tekort om m'n losse spullen op te bergen. Helaas zijn die krengen zo duur en heb ik een vader die er best eentje wil maken maar alles wat hij maakt is zo scheef als het maar kan....
tenzij ze door het kiertje kunnen van de scharnieren:P haha maar de zijn 85 liter geloof ik
ik raad je wel aan om een plank tussen de bakken te doen, anders zakt je deksel in
Bij mij komt hij ook zeker als ik weer een kast ga maken