Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Percella schreef:ook ik ben fan!
geweldig spul, mijn merrie haar manen en staart zijn er flink dik van geworden sinds ik het gebruik en ook langer:)
ik had haar een jaar, en ik dat jaar tijd waren haar manen dus echt niks gegroeid, sinds die tijd gebruik ik cowboy magic detangler an shine en haar manen zijn al aardig wat gegroeid!![]()
ik had eerst haar staart en manen iedere dag ingevlochten, naar een aantal maanden heb ik haar staart los gemaakt,
en ohjeej wat had ik daar een spijt van.. haar mooie lange en dikke staart was tot op de sprong afgekauwd en gebeten door de honden (happen graag naar de staart blijkbaar..) en de andere paarden, en wel binnen 1 1/2 dagde bovenkant was wel nog mooi vol, maar de onder kant was helemaal dun en vol lange en korte stukken.
nu inmiddels 4 maanden verder is hij weer mooi vol en ook alweer flink lang! ik heb er gister zelfs nog een heel stuk vanaf moeten knippen!
ik gebruik inderdaad ook de rosewater shampoo en de conditioner en natuurlijk de detangler![]()
ik wil echt niks anders meer hoor, ik heb zoveel producten geprobeerd en niks werkt zo goed als de CM, haar manen en staart zijn super zacht en ik kan ze zó gemakkelij doorkammen, het is echt geweldig!
Evelli schreef:Citaat:Detangler and Shine
# This product detangles all knots and dreadlocks instantly. Massaging it into your hair will condition it and bring out a glossy shine. This product contains Cyclomethicone, Dimethicone, Panthenol, Hydrolyzed Silk, Ethylhexy Methoxycinnamate, Tocopheryl Acetate, as well as a fragrance
Read more: Ingredients in Cowboy Magic Products | eHow.com http://www.ehow.com/list_7570772_ingred ... z1BIRUY6H6
http://www.ehow.com/list_7570772_ingred ... ducts.htmlCitaat:Cyclomethicone is used as a base solvent to blend with fragrance oils and perfume oils. Cyclomethicone is a clear, odorless silicone. It leaves a silky-smooth feel when sprayed on the skin. Ideal for body sprays, lotions creams, bath salts, hair care, linen sprays etc. Cyclomethicone stays completely blended and crystal clear without shaking.
http://www.3dchem.com/molecules.asp?ID=315Citaat:Polydimethylsiloxane (PDMS) belongs to a group of polymeric organosilicon compounds that are commonly referred to as silicones.[1] PDMS is the most widely used silicon-based organic polymer, and is particularly known for its unusual rheological (or flow) properties. PDMS is optically clear, and, in general, is considered to be inert, non-toxic and non-flammable. It is occasionally called dimethicone and is one of several types of silicone oil (polymerized siloxane). Its applications range from contact lenses and medical devices to elastomers; it is present, also, in shampoos (as dimethicone makes hair shiny and slippery), caulking, lubricating oils, and heat-resistant tiles.
http://en.wikipedia.org/wiki/Polydimethylsiloxane
Twee soorten siliconen zelfs
Bimmetje schreef:het is geen chemisch goedje nee.
De CM is ook volledig dermatologisch getest en is helemaal vrij allergische reacties e.d
woollieh schreef:Ik gebruik ook de Yellow Out; maar blijft een gelere staart aan de onderkant houden. Hij wordt echt niet zo mooi als al die staarten die ik hier tegenkom.. Kan het dus zijn dat dat gele er echt al helemaal in is gegroeid? Hoe zou ik die staart anders weer wit kunnen krijgen?
Zidore schreef:woollieh schreef:Ik gebruik ook de Yellow Out; maar blijft een gelere staart aan de onderkant houden. Hij wordt echt niet zo mooi als al die staarten die ik hier tegenkom.. Kan het dus zijn dat dat gele er echt al helemaal in is gegroeid? Hoe zou ik die staart anders weer wit kunnen krijgen?
Ik smeer altijd eerst de yellow out op de droge punten van de staart en dan pas in de rest van het (droge) haar. Goed inwrijven (zodat je geen blauw meer ziet) en dan pas een beetje water erbij. Met dat water laten schuimen, dus weer inwrijven, even laten intrekken en dan uitspoelen. Dan krijg ik staarten erg wit hoor!