De wondere wereld van Cowboy Magic? Voor & na foto's.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

juudii5

Re: De wondere wereld van Cowboy Magic? Voor & na foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:27

mooi zeg :D

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 14:23

MelanieB schreef:
Alleen Shine in Yellow out Shampoo :P

goed spul he *\o/* :D :D

MabuPets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:25

ook ik ben fan!

geweldig spul, mijn merrie haar manen en staart zijn er flink dik van geworden sinds ik het gebruik en ook langer:)
ik had haar een jaar, en ik dat jaar tijd waren haar manen dus echt niks gegroeid, sinds die tijd gebruik ik cowboy magic detangler an shine en haar manen zijn al aardig wat gegroeid! _/-\o_

ik had eerst haar staart en manen iedere dag ingevlochten, naar een aantal maanden heb ik haar staart los gemaakt,
en ohjeej wat had ik daar een spijt van.. haar mooie lange en dikke staart was tot op de sprong afgekauwd en gebeten door de honden (happen graag naar de staart blijkbaar..) en de andere paarden, en wel binnen 1 1/2 dag ;( de bovenkant was wel nog mooi vol, maar de onder kant was helemaal dun en vol lange en korte stukken.

nu inmiddels 4 maanden verder is hij weer mooi vol en ook alweer flink lang! ik heb er gister zelfs nog een heel stuk vanaf moeten knippen!

ik gebruik inderdaad ook de rosewater shampoo en de conditioner en natuurlijk de detangler *\o/*

ik wil echt niks anders meer hoor, ik heb zoveel producten geprobeerd en niks werkt zo goed als de CM, haar manen en staart zijn super zacht en ik kan ze zó gemakkelij doorkammen, het is echt geweldig!

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:36

mooi die foto's! Als je dan nog na afloop de detangler er in doet dan blijft het wel 2 weken zo mooi ;)

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 14:16

Wauw, die detangler is iig super!!!! Mn newforest zijn staart volledig kunnen doorkammen,
en eerlijk gezegd, dat was al lang geleden! Super spul

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 14:35

juudii5 schreef:
nibbit.. doe je dan die rosewater schampoo?? of wat gebruiken jullie voor jezelf/

De detangler :j

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 14:40

Wat raden jullie voor mij aan om te gebruiken.
Heb een zwart paard. Heeft een volle staart, maar soms zo smerig.
De huid mag ook meer glanzen. Welke shampoo of iets anders kan ik het beste voor haar gebruiken

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 14:47

shampoo, conditioner en body shine spray

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 15:20

J maar welke van cowboy-magic. Er zijn zoveel!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 15:46

Dat valt best mee,ik zou de rosewater shampoo en conditioner,de detangler en voor de glans de bodyshine gebruiken

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:57

Ik heb vandaag ook weer de detangler in dr staat gedaan.. wauw!
Ga proberen of ik de foto's op pc kan krijgen en je er iets van kan zien..

woollieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:02

Ik gebruik ook de Yellow Out; maar blijft een gelere staart aan de onderkant houden. Hij wordt echt niet zo mooi als al die staarten die ik hier tegenkom.. Kan het dus zijn dat dat gele er echt al helemaal in is gegroeid? Hoe zou ik die staart anders weer wit kunnen krijgen?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:04

Ook hier een tevreden gebruiker.
Het geurtje mag van mij alleen iets minder heftig.
Het lijkt wel parfum!

Het blijft een weekje heerlijk doorkambaar, echt top!

paarden115

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:53

Percella schreef:
ook ik ben fan!

geweldig spul, mijn merrie haar manen en staart zijn er flink dik van geworden sinds ik het gebruik en ook langer:)
ik had haar een jaar, en ik dat jaar tijd waren haar manen dus echt niks gegroeid, sinds die tijd gebruik ik cowboy magic detangler an shine en haar manen zijn al aardig wat gegroeid! _/-\o_

ik had eerst haar staart en manen iedere dag ingevlochten, naar een aantal maanden heb ik haar staart los gemaakt,
en ohjeej wat had ik daar een spijt van.. haar mooie lange en dikke staart was tot op de sprong afgekauwd en gebeten door de honden (happen graag naar de staart blijkbaar..) en de andere paarden, en wel binnen 1 1/2 dag ;( de bovenkant was wel nog mooi vol, maar de onder kant was helemaal dun en vol lange en korte stukken.

nu inmiddels 4 maanden verder is hij weer mooi vol en ook alweer flink lang! ik heb er gister zelfs nog een heel stuk vanaf moeten knippen!

ik gebruik inderdaad ook de rosewater shampoo en de conditioner en natuurlijk de detangler *\o/*

ik wil echt niks anders meer hoor, ik heb zoveel producten geprobeerd en niks werkt zo goed als de CM, haar manen en staart zijn super zacht en ik kan ze zó gemakkelij doorkammen, het is echt geweldig!

wat heb jij gebruikt van cm? ik zou namelijk ook mijn manen langer willen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:54

Ik merk trouwens echt dat Bonny's afgehapte/schuurde haar aan begin schoft ineens veel langer is :oo
zou het dan echt werken... apart :)) Ze glanzen iig wel lekker door.
En daarbij is mn schimmels staart nog steeds netjes! :D

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:55

Nog een tevreden gebruiker, ik vind het echt fantastisch spul.. zeker met een paard wat niet houdt van gepluk, het gaat als vanzelf en het resultaat (detangler) is weken voelbaar! Veel makkelijker om alles te onderhouden zo :-)

Am96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:51

Sorry als het als gevraagt is...
Maar is het niet een of ander naar chemisch goedje?
Of is het natuurlijk?
Bedankt!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:52

Evelli schreef:
Citaat:
Detangler and Shine
# This product detangles all knots and dreadlocks instantly. Massaging it into your hair will condition it and bring out a glossy shine. This product contains Cyclomethicone, Dimethicone, Panthenol, Hydrolyzed Silk, Ethylhexy Methoxycinnamate, Tocopheryl Acetate, as well as a fragrance

Read more: Ingredients in Cowboy Magic Products | eHow.com http://www.ehow.com/list_7570772_ingred ... z1BIRUY6H6

http://www.ehow.com/list_7570772_ingred ... ducts.html

Citaat:
Cyclomethicone is used as a base solvent to blend with fragrance oils and perfume oils. Cyclomethicone is a clear, odorless silicone. It leaves a silky-smooth feel when sprayed on the skin. Ideal for body sprays, lotions creams, bath salts, hair care, linen sprays etc. Cyclomethicone stays completely blended and crystal clear without shaking.

http://www.3dchem.com/molecules.asp?ID=315

Citaat:
Polydimethylsiloxane (PDMS) belongs to a group of polymeric organosilicon compounds that are commonly referred to as silicones.[1] PDMS is the most widely used silicon-based organic polymer, and is particularly known for its unusual rheological (or flow) properties. PDMS is optically clear, and, in general, is considered to be inert, non-toxic and non-flammable. It is occasionally called dimethicone and is one of several types of silicone oil (polymerized siloxane). Its applications range from contact lenses and medical devices to elastomers; it is present, also, in shampoos (as dimethicone makes hair shiny and slippery), caulking, lubricating oils, and heat-resistant tiles.

http://en.wikipedia.org/wiki/Polydimethylsiloxane

Twee soorten siliconen zelfs :)

hier de ingredienten nogmaals.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:52

het is geen chemisch goedje nee.
De CM is ook volledig dermatologisch getest en is helemaal vrij allergische reacties e.d

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:54

Bimmetje schreef:
het is geen chemisch goedje nee.
De CM is ook volledig dermatologisch getest en is helemaal vrij allergische reacties e.d

Het is wel een chemisch goedje ;) het is namelijk geen puur natuurproduct en het bevat diverse chemische componenten ;)
Dat die chemische componenten zijn getest e.d. dat is iets anders.
Maar het is en blijft een chemisch product

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:55

ik gebruik ook de yellow out shampoo bij mijn schimmel :) helpt echt super goed!

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 15:36

woollieh schreef:
Ik gebruik ook de Yellow Out; maar blijft een gelere staart aan de onderkant houden. Hij wordt echt niet zo mooi als al die staarten die ik hier tegenkom.. Kan het dus zijn dat dat gele er echt al helemaal in is gegroeid? Hoe zou ik die staart anders weer wit kunnen krijgen?

Ik smeer altijd eerst de yellow out op de droge punten van de staart en dan pas in de rest van het (droge) haar. Goed inwrijven (zodat je geen blauw meer ziet) en dan pas een beetje water erbij. Met dat water laten schuimen, dus weer inwrijven, even laten intrekken en dan uitspoelen. Dan krijg ik staarten erg wit hoor! ;)

manonalberts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 15:40

Geweldig spul, ik gebruikte het bij mij verzorg tinker met mega lange en dikke manen en staart. Kon er daarna zo doorheen

woollieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 16:12

Zidore schreef:
woollieh schreef:

Ik smeer altijd eerst de yellow out op de droge punten van de staart en dan pas in de rest van het (droge) haar. Goed inwrijven (zodat je geen blauw meer ziet) en dan pas een beetje water erbij. Met dat water laten schuimen, dus weer inwrijven, even laten intrekken en dan uitspoelen. Dan krijg ik staarten erg wit hoor! ;)

Oke! Bedankt voor je tip! :) Ga ik eens proberen! :j Ben benieuwd; want ze heeft echt nog een gele staart vergeleken bij haar witte voetjes! :')

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 16:16

Wow, als dit echt werkt?
Wat gebruik je hiervoor van Cowboy Magic?

1 van mijn paarden, krijgt de staart steeds dunner in de loop van de jaren?
Ik wil het liefst geen shampoo, om telkens te gebruiken. Maar liever een soort antiklit achtig iets, niet iets waarvoor je perse telkens de staart hoeft t wassen.

Wat raden jullie aan?
En welke shampoo raden jullie aan, mocht ik wel gaan wassen (in de zomer is dat dus vaker i.v.m. warmer weer)

edit;
Het is trouwens gewoon een bruin paard, zwarte staart en manen ;)
hier een foto, zoals je ziet word de staart onderaan een stuk dunner, dit had hij eerder nooit.

http://94.100.122.235/1119350001-111940 ... _duct.jpeg