Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yommie schreef:Caesar schreef:EN dan moet je maar geluk hebben dat je het betaalde geld nog voor hem terugkrijgt...
ach als die maar een goed baasie krijgt:)
OKHannes schreef:Een rechtzaak aanspannen en tgt te koop zetten? Dan ben je voor een rechter niet serieus te nemen en stelt hij/zij op voorhand de verkopende partij in het gelijk. Je stond sterk hiermee niet meer.....
wendyloepie schreef:Je hebt hem dus niet laten keuren? Zou als ik jou was wel contact opnemen met de oude eigenaar. Als hij dit al langer doet: blijft hij het doen en is slijtage aan zijn gewrichten mogelijk. Ik zou hem op de foto laten zetten, zodat je weet waar je aantoe bent.
Paard2009 schreef:ik denk zelf dat je paard het niet beter kan hebben dan bij jou,met vriendjes veel land en niet veel op stal,das een heerlijk paardenleven.
Dus ik denk dat het echt niet komt omdat hij niet bij jou op zijn plek is.
Je zou eens naaar http://www.2moons.nl moeten gaan en haar informatie vragen .
Hoop dat je er wat aan hebt gr
Mandyke schreef:Ik heb slechts een deel van het topic gelezen want ondertussen zijn er al 32 bladzijden!!!Maar ik wil toch even zeggen dat verlatingsangst prima af te leren is. Dit paard is heel onzeker wat zich uit in stress en dus weven. Als je schriktraining met hem zou doen zou dit volgens mij al een heel verschil kunnen gaan maken omdat hij dan zekerder van z'n stuk wordt en minder snel in de stress schiet. Doordat hij zekerder wordt zal de verlatingsangst ook afnemen. Het weven zal echter nooit meer volledig stoppen maar kan wel drastisch verminderen.
Paard2009 schreef:het is en blijft een apart paard,als hij echt heeel erg onzeker is kan hij niet eens alleen het bos in ,dus dat zegt al heel wat.
Die pony van ons kon niet eens alleen het bos in van verlatingsangt van het erf,echt vreselijk.
Denk wel dat een kleinschalerige stal beter voor hem zou zijn.