Voordeel van aan huis is dat ik wel warm en droog op de bank kan wachten op de DA

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin_deB schreef:Hier regent het ook al de hele ochtend.
Voordeel van aan huis is dat ik wel warm en droog op de bank kan wachten op de DA
Karin_deB schreef:Inderdaad vandaag de pezen laten scannen.
Links zag er goed uit, wel littekenweefsel maar geen actieve schade/ontsteking.
Rechts zag er slechter uit maar die moest ze vergelijken met de beelden van een jaar geleden dus dat zou ze nog mailen.
Tanden van alle drie zouden ook gedaan worden maar na pezen scannen + tanden van de merrie werd ze gebeld vanwege een spoedgeval dus de andere 2 worden volgende week gedaan. Moeilijk moment!!
Wacht nu nog op de mail, wel spannend hoor!
Hoe reageerden ze op je werk Jolijn?
Toevallig ook gisteren mn baan opgezegd, ik start 1 september ergens anders.
Kwam onverwachts en ik lig goed in het team dus tranen van beide kanten met opzeggen.
kvulden schreef:Gefeliciteerd dames met jullie nieuwe baan.
Ik ben eigen baas. Wel 2,5 jaar geleden helemaal ander werk gaan doen, maar ik hoef dan geen team te verlaten, dat scheelt.
Ik heb een beetje last van uitstel gedrag. De paarden moeten naar de wei. Ik had elke keer wel wat waarom het niet kon. Eigenlijk zouden ze dan vandaag, maar hier echt de hele dag regen en heb ik de klus in de wei niet afgekregen. Dus morgen nog een poging. Ik vind het spannend. Ben er nog niet uit hoe ik het ga doen. Ik ben alleen en 2 paarden in een keer gaat niet lukken. De Tinker vind ik zelf nog wel spannend langs de weg. Mijn oudje wil niet dat ze weg gaat en word dan hysterisch, ook niethandig langs de weg. Dus zit een beetje te dubben wie nu eerst en breng ik de tinker eventueel met de trailer. Mijn oudje wil dat echt niet meer. Alle scenario's aldoor lopen.
Maartje_M schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe banen dames!
Hier alleen iemand in mijn team met een andere baan, dus ik zit meer aan de andere kant van de tafel zeg maarletterlijk ook want ik heb als het goed is komende week al de eerste gesprekken.
Hier is het ook nog wel droog-ig, al is er wel heel veel gevallen. Ik ben al een paar dagen stik verkouden dus niet helemaal fijn. Maar vandaag weer de energie om de paarden wat meer aandacht te geven dan wat voer.
Ook begonnen met rustig stappen met Elevada![]()
[ [url=m/11801D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat heeft nog wat werk nodig zeg maar. Gelukkig doet ze niet heel idioot want anders zou ik het niet durven met die pees nu
Malenka
Verder wel gelezen maar niks blijven hangen. Excuus