Ik vind er niks aan, word weinig rijden zo..
Jammer, we ware net lekker aan de gang!
Kayne begint weer enigszins soepel te bewegen haha!
Pony moet ook echt nog afvallen, het gaat langzaam maar het gaat wel.
Vergelijk in januari

Hier zie je goed dat er onder zn vetje ook echt verschotten verborgen zaten op zn rug en kont.
Deze beginnen nu veel zachter te worden.
De knik in zn manenkam is ook weg, nog wel veel te vet..
Februari

Ik probeer het zo met foto’s een beetje in de gate te houden. Toch lastig als je ze zo veel ziet haha!
Dat word in het voorjaar heel voorzichtig zijn met terug zetten op gras en fructaan goed in de gate houden.
Gister is de hoefsmid geweest en heeft eindelijk zijn voetjes kunnen corrigeren.
Laten we t er op houden dat hij een hele bijzondere stand had (waar hij ook last van had).
Beregening hebben we laten doen.
Geulen laten graven (Ik denk 80cm diep Ongeveer? Aan de lange zeiden in de wei, met de uitsparingen buiten de wei uiteraard. We moesten ook onder een weg door (oprit is geasfalteerd). (2 weilanden)
De put is afgelopen zomer al geslagen en gaat ondergronds de schuur in waar de pomp nu op een vaste plaats staat. Eerst moesten we ook nog met de pomp en stroom sjouwen..
Wij hebben trouwens een “gewone” drinkbak met een verwarmings staaf er in. Volgens mij passen die staven op de meeste drink bakken. Heel de winter hebben ze gewoon water gehad, ideaal!
Alleen drinken ze op de een of ander manier toch liever uit plassen...