Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:Alleen de naam is al mooi
Dit lijkt me echt zo'n kleur die anders lijkt als het zonnig is of 's avonds met kunstlicht.
manzano schreef:Haha dapper van je vriend Marjan!
Na ziekte een deken kan geen kwaad nee, al lijkt 250 met hals me wel heel warm nu.
Ik heb ze sinds gister lekker bloot. Alleen m'n oma van 32 loopt nu even met een 0 grams regendeken, maar dat is meer omdat ze graag in het zwarte zand rolt en morgen moet ze wit zijnDus die heeft even pech.
boemel schreef:Zo, ik ben terug vanuit het warme Portugal en het was fijn er even uit te zijn. Slapen ho maar, dus het verwachte uitgeruste gevoel ontbreekt helaas.
Wel echt genoten daar en nu ook weer fijn om thuis te zijn.
Mijn vriend heeft goed op de dieren gepast, maar echt oog heeft hij niet voor ze. Ik merkte namelijk direct op dat er wondvocht uit de ruim 2 weken oude sterilisatiewond van poes Mimi lekte.
Vanmorgen zat ik al bij de dierenarts.
Ze heeft een infectie en 38,8 graden koorts![]()
Ze heeft een rompertje aan en 2x daags antibiotica.
Arme Miems![]()
[ [url=m/j81nBX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mirtje gaat wel aardig goed.
Haar humeur is redelijk goed. Vanmorgen even een halster op gedaan en de voorvoetjes opgetild en wat stukjes rond gestapt.
joyce83 schreef:Ach wit heb ik al opgegeven. Denk alleen dat ik hem dit jaar aan het scheren kom. Moet alleen kijken wat dan het beste moment is en dat ik misschien iets van patroon doe.
Rustig op het werk vandaag en moet tot 16.30 blehh. Aan de ene kant twijfel ik om vanmiddag wat uurtjes vrij te nemen maar heb niet echt een doel