Net maar even geprobeerd of de bonte weer goed liep en dat deed ze. Dus een kort rondje langs het hek van de militairen gedaan. Sinds 27/8 niet meer onder het zadel geweest en het is gewoon opstappen en wegrijden Heerlijk zo'n peerd
Chasey
Geplaatst: 12-09-20 12:50
Ben een paar dagen weggeweest en zie dat ik het eea gemist heb. o.a. een ingeslapen kat, sterkte! ook het inslapen van een oudje, maar wat een leeftijd! Sterkte. 'Fijn' dat ie snel opgehaald is! En Robijntjah in het huwelijksbootje... O nee de huwelijks Ford. Mooie foto! En van harte gefeliciteerd!
Nick en Bliksem hebben zich prima gered tijdens onze afwezigheid. Toch altijd weer een verrassing op een nieuwe stek hoe dat allemaal loopt. Maar het is goed gegaan. Hond had onderdak, maar katten wel 'achter gelaten'.. met 3 bakjes eten en 3 bakjes water. Ook die hebben zich prima gered.
Anoniem
Geplaatst: 12-09-20 12:54
rover_ schreef:
Fantastische foto! Gefeliciteerd, hoop dat jullie op een schitterende dag terugkijken. Hoe hebben jullie de corona aanpassingen ervaren?
Stressvol
Mijn moeder bleek donderdag van dat zij dinsdag vergaderd heeft met iemand met corona en hadden 1 iemand met verkoudheid klachten...
Fijn dd en chasey!
En het verschil in jurken
DubbelFun
Geplaatst: 12-09-20 12:57
@chasey: zo heb ik het vroeger ook altijd gedaan als ik een weekendje weg ging. Katten kunnen dat prima hebben.
@Robijntjah: de jurken lijken idd wel op elkaar. De ene mist een laagje voile.