Helaas hebben wij gisteren afscheid moeten nemen van ons oudje. Had mij zelfs nog vergist in zijn leeftijd hij bleek 35
(15-6-1985
) te zijn. Hij was van mijn mede huurder maar ik zorgde al jaren 7 dagen per week voor hem. Heel sneu, ondanks dat hij slechter werd was zijn dood toch een verrassing. Vanmorgen is hij opgehaald met de rendac trailer. Qua rijden stap ik echt niet meer zomaar ergens op
ben toch fysiek wat minder (lees: aangekomen) daarnaast mama van 2 jonge kids, dan te bedenken dat ik overal opstapte vroeger
nu echt niet meer. Wel opeens een luxe probleem, heb nu 6 stallen en 2 paarden staan
mijn andere fokmerrie en jaarling komen eind oktober terug maar dus nog 2 stallen vrij. Wil nu niet opeens een boel geld uitgeven, maar als ik tegen een leuke fokmerrie aanloop (dressuur) waar ik nog een beetje relaxed mee kan hobbelen of tegen een leuke poets pony voor de kids kan dat dus makkelijk
Dus mochten jullie ergens tegenaam lopen, heb een luxe probleem. 1 wel belangrijke eis: geen HB gevoelig dier ze lopen bij mij 24/7 buiten met open box deuren onbeperkt hooi en veel weidegang met in de zomer ook 24/7 open. Wil niet weer zoveel gedoe met een beest wat als enige eruit moet en volledig aangepast op het gras mag daar heb ik echt geen zin meer in.
Ik houd m'n oren en ogen open