Hier waren ze nog baby

En volwassen, ze zijn nu bijna vier jaar oud, kunnen 25 jaar oud worden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

plus hier ook een terror-hond(je) als Jadybabe die je niet zomaar even met een uitlaatservices meegeeft ofzo. Komt me bekend voor Tinky, ik moet wel eens een lange dag naar 'verweg' voor werk en dan mag vriendje oppassen maar wordt bestookt met berichtjes en instructies haha
zou het misschien kunnen liggen aan het verschil tussen drinken 'vanaf de grond' en 'op borsthoogte' dat dat misschien minder prettig is voor een paard?
maar na jullie verhalen over dat niet alle paarden even goed uit een automatische drinkbak drinken slaan de twijfels toe of ik er dan nog wel voor moet sparen hahaha Vivat schreef:Komt me bekend voor Tinky, ik moet wel eens een lange dag naar 'verweg' voor werk en dan mag vriendje oppassen maar wordt bestookt met berichtjes en instructies haha
Behalve de lijst met instructies zijn er inderdaad natuurlijk ook nog de telefoontjes en berichtjes

Ik heb nog nooit een deken gekocht. Nog geen zweetdeken.
Ik wou haar een tweedehandsje voor haar verjaardag cadeau doen. Iemand hier die me kan helpen in dit totaal nieuwe onderwerp voor mij?
je zou het niet zeggen maar ze worden vrij tam, ik voer ze uit de hand en dan komen ze echt bedelen aan het glas
DubbelDun schreef:Maar ik heb makkelijk praten met de Veluwe als achtertuin
Dat vindt ik wel heftig....... Jadybabe schreef:Solleke, wat eten ze?
ook wel wat andere dingen, steurkorrels, af en toe een guppy (
). Het zijn op dat vlak wel monsters, ze eten ook elkaar op als je een hele kleine axolotl bij een grote zet. Maar regenwormen is echt prima voer.
mijn grote warmbloed (1m70-1m75 ongeveer) heeft ook een 195 maar is smaller dan de meeste friezen. 
Wel een heel origineel huisdier!
.
Net alsof de evolutie heeft stilgestaan ofzo.
het is hier namelijk ook heel mooi, maar als je alles op de fiets moet doen.... Sure_lee schreef:Ik zou wel investeren in goed hout. Het hangt ten slotte altijd buiten. Mijn vader heeft deze luikjes gemaakt. Super lief natuurlijk maar persoonlijk had ik beter hout gebruikt