Moet alleen even op zoek naar een nieuw adres want waar ze heen gingen is de locatie kwijt en moet op zoek naar een nieuwe plek.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Karin_deB schreef:@greendragon, als je dat boompje vindt wil ik er ook wel een
Welkom terug! Mooie dingen heb je op de planning staan. En gefeliciteerd met behalen van je diploma!
Wel balen van alle kwakkels en ziektes van je paarden!
kojack schreef:Ik ben even aan het bedenken hoe ik mijn zadelkamer wil inrichten, heb allemaal ideeën maar ik denk dat ik beter even kan wachten totdat alles klaar is en ik zie hoeveel ruimte ik echt heb
greendragon schreef:kojack schreef:Ik ben even aan het bedenken hoe ik mijn zadelkamer wil inrichten, heb allemaal ideeën maar ik denk dat ik beter even kan wachten totdat alles klaar is en ik zie hoeveel ruimte ik echt heb
Ik vond pinterest ook altijd wel fijn om ideeen op te doen. Misschien wat teveel van het goede, maar soms kom je echt wat tegen, wat je kan toepassen. Maar weten hoeveel ruimte je hebt is wel fijn ja.
Ik wil mijn tuig en alles gaan verplaatsen van de stal naar de schuur. De stal is best vochtig bij tijden en dan gaat leer toch wat snel schimmelen. Vooral als je het niet vaak gebruikt zoals voor een pony die niet meer in training staat. In de schuur is het droog. Moet alleen nog een zadelkast ontwerpen (niet voor zadels, maar vooral tuigen, lijnen, dekens), dan gaat mijn man het voor me maken ( ooit)..
MaritB schreef:Nu lijkt het inderdaad op koliek, verstopping.
Ontsteking waarde was er niet echt en temp was ook helemaal niet zo hoog.
Ik ga straks met de kindjes en 2 vriendinnen naar balorig, ik hoop nog even langs te kunnen rijden vooraf. Anders vanmiddag.