Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij is ook heel communicatief, kletst altijd tegen je. Nu met corona heeft hij het uitgevonden "als ik heel hard hinnik komt het baasje naar buiten stormen". Normaal hinniken ze enkel zo hard (je kent het wel, zo'n paniekhinnik) als er wat aan de hand is. De eerste keren liet ik mij nog foppen en stond ik meteen buiten. Nu hinnikt hij me voor van alles naar buiten (water op, hooi op, tijd voor een appeltje) Niet de afspraak he, de paniekhinnik mag enkel gebruikt worden als er echt wat aan de hand is

Ik vind je paard steeds leuker worden hahaha.. als we hier 's ochtends de deur open doen om te gaan voeren krijgen we ook een heel orkest 
Sterkte voor jullie...
Iemand was mee om te wandelen, dus die ging soms even op de uitkijk staan en het is ook goed gegaan, maar het bedierf het plezier wel een beetje. Er kwamen, toen ik achteraf even keek op internet, 2000 mountainbikers op af. 
. De foto komt zodra hij er is. Hij is officieel nog niet van ons natuurlijk. Ik denk dat het serieus de mannelijke variant is van mijn eigen merrie. Maar dan een stuk meer geschikt voor beginners (vergevingsgezinder). Hij is ook een feestbeest, dol op water en op rennen. Dus die kunnen mooi hun hart ophalen op de track straks
.
) en de afwerking van de stal. De heuvel volgt zodra ze er zijn. 
Cheetah hinnikte gister toen ik met Elevada op pad ging en toen ging ik rondkijken welk paard dat was
kortom die hoor ik nooit 
maar mn ruin murmelde steeds vaker maar de afgelopen week hinnikt hij een échte hinnik als ik op stal kom. En in volle galop uit t eind van de wei

baalochtend en rot dat je paard de varkens aanvalt!

Chasey schreef:Wat mooi olympia! Fijn dat het zo kan.
Nick heeft een vreselijk, dramatisch, luidruchtige hinnik. Echt veel te overdreven.
Pablo had een lief, zacht hinnikje.
Ook als hij ‘luid’ hinnikte, klonk het nog steeds lief en zacht.
Bliksem heeft ook gewoon zo’n hoog, schattig hinnikje.
Maar Nick.... och man... wat een drama paard. Hele buurt geniet er altijd van...
Ik dacht nog dat het uit piëteit was dat ze zo laat waren.