Hoe is het nu met je arm?
En ik zie dat je naar de keuring bent geweest, gefeliciteerd met het resultaat

Robijntjah op de Freek Vonk tour.
En de strijd om de kilo's... kan er over meepraten. Kom erg snel aan, nu ook ineens erg snel en veel aangekomen...

Voel me net zo'n drilpudding.
Neetoch, je hebt een heel mooi paard! Wat jammer dat hij niet meer geschikt is om op te rijden.
Ooit een keer zo'n reus hebben is stiekem hier nog een droom. Maar daar is onze stal niet op berekend

Wie weet in de toekomst... Ben zelf ook best wel lang. 176m. Voor het mooie is een groter paard dan wel beter. Maar Nick, onze Haf, kan het prima hebben. Merk nooit dat ie er moeite mee heeft.
Jinte, Ah wat schattig die kleine nijntjes! En de 2 jarige met een hoofdstel, staat goed.
Wij zijn weer terug van een paar dagen Texel, we hebben mooi weer gehad en thuis zijn de dieren goed verzorgd door de buurboer.

Ben vandaag 2 uur bezig geweest om de stallen en binnenbak netjes te maken. De paarden hadden netjes in de binnenbak gemest en in de stal gepiest, 4 kruiwagens later was het weer opgeruimd.

Had er eigenlijk even een foto van moeten maken, want het was allemaal netjes aan één lange zijde van de bak. Keurig elk hoopje naast elkaar

Nadat de bak weer netjes was, heeft Marloes er voor het eerst in gereden. Even een sprongetje, draven en wat 'lol met de knol'.
Morgen met Nick naar de Veluwe, hopelijk zit het weer dan nog mee. Want ik denk dat dat m'n laatste rit wordt voorlopig. De kilo's vliegen er aan, en ik zit tegen de max. van Nick aan. (Die ikzelf heb ingesteld, volgens de 15% regel kan het nog, maar voel me zelf er niet meer prettig bij).

Hier valt het gelukkig mee met de dazen. Wel aardig wat van die vervelende stal vliegen, die steken!
Ik sloeg er laatst één dood op m'n been, gewoon een hele bloedvlek! En dat van een 'gewone' vlieg.
Voor Marloes ging rijden, heb ik ook even een bus vee rust over Nick gespoten.