Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarloesHJ schreef:Ik heb ze wel op de wei staan 365 dagen per jaar. Ik wil graag een paddock maar moet daar eerst budget voor sparen en het gaat bij mij eigenlijk boven verwachting goed op de wei al 3 jaar lang.
Ik heb ze afgelopen jaar zelfs tot de jaarwisseling op de zomerwei laten lopen en toen overgezet naar de andere wei. Ja het is wel eens glad maar de paarden weten dat zelf ook echt wel en zijn voorzichtig. Maar ze rennen ook niet bijsterveel die van mij... Alleen de winterwei bij de poort liggen wat rubbermatten zodat het daar niet zo’n grote modderbende is.
Edit: zit ook op redelijk zware klei
JudithO schreef:Claudia, hoe werkt dat met die regenput? Komt daar gewoon de regen vanuit de dakgoten in? En hoe groot is die put?
Antheman schreef:ClaudiaHS schreef:Antheman is het juist de bedoeling dat de paarden uit de poel gaan drinken of heb je ook aparte drinkbakken?
I
Niet de bedoeling, maar dat gaan ze uiteraard wel doen. Er is ook leidingwater.
xJitskee schreef:De mini wilde vanmorgen niet naar buiten, ze heeft een hekel aan regen en wind. Heb er 10 minuten over gedaan om haar 10 meter te laten lopen.
[***] schreef:Bedankt voor de tip superpony! Ik ga het bestellen. Hier geen bos. Vlakbij zee....