Jaloers op iedereen die op vakantie (geweest) is. Hoewel gisteren hier het zonnetje ook veel tevoorschijn kwam, voelt direct heel anders aan dan al dat grijs (om te zwijgen over de regen).
Mijn oudste merrie was ook als de dood voor ezels, maar onze buren hebben al jaren ezels en geiten. Nieuwe paarden schrikken altijd even als ze beginnen balken maar na een paar dagen zijn ze het gewoon.
Zelfs hebben we schapen, ook dat vonden de meeste paarden in het begin wel schattig. Maar nu leven ze vredig naast elkaar. De schapen weten ook goed bij welk paard ze de wei kunnen in lopen en bij welke beter niet.
Die jas ziet er zalig uit. Ik heb voor de eerste keer ook een langere jas dit jaar. Heerlijk! Als het echt koud is doe ik een joggingbroek over mijn jeans en dan hoge warme botten. Deze winter vaak te warm gehad ipv te koud.
Boemel, graag dat hij zelf over die hindernis springt én dat je het ook net op foto krijgt.
Kojack, misschien heb ik het gemist maar wat is de bedoeling met de schuur?
Ik heb spijt dat we vooraan het dak niet een stuk hebben laten oversteken. De regen en wind staat er pal op. En nu zonder poort regent het ook ver binnen.