Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar de gemiddelde koper weet dat niet en die zal zichzelf ervan willen verzekeren dat het paard goed loopt. En mankeren bedoel ik eigenlijk heel erg breed. IN zo'n simpel filmpje kunnen mensen die er verstand van hebben (ik niet) al heel veel zien. Toen ik een filmpje van Rachel liet zien zeiden mensen dat ze haar achterhand er niet onder bracht. Geen idee wat dat betekende. Maar het kon dus betekenen dat ze niet voorwaarts genoeg liep, dat ze last had van haar rug, of dat ze last had van haar ruiter. Aan de hand van de beelden konden ze zien dat ze inderdaad last had van de ruiter want op een volgend filmpje, met een andere ruiter, liep ze wel netjes.
Met Bo heb ik het nog het moeilijkste, hij gaat echt vanwege plaats- en tijdgebrek terwijl hij hier eigenlijk zo op z'n plek is en ik hem ook zo leuk vindt.
Zoja zou ze ook geschikt zijn om een veulentje mee te fokken, qua bouw, rastype of karakter heeft ze niks tekort zo te zien en horen.
kvulden. Veel drinken! Beterschap