Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarjanB schreef:rover_ schreef:Mooie jas Marjan, welk merk/uitvoering is dit? Ideaal dat hij ook waterdicht is.
Mountain horse Alicia long, ze hebben ook een kortere variant (parka) heb deze vrij voordelig via ruitersporthoeve besteld.
MarloesHJ schreef:Het is een hele mooie jas, het enige wat ik mij afvraag is waarom als de rits als enige van een jas kapot is, je niet gewoon de rits laat vervangen? Ik bedoel het trouwens niet verkeerd hoor, het lijkt mij alleen wat rigoreus.
Hier is het trouwens best lekker weer als we de af en toe bui en hagel vergeten.
manzano schreef:MarloesHJ schreef:Het is een hele mooie jas, het enige wat ik mij afvraag is waarom als de rits als enige van een jas kapot is, je niet gewoon de rits laat vervangen? Ik bedoel het trouwens niet verkeerd hoor, het lijkt mij alleen wat rigoreus.
Hier is het trouwens best lekker weer als we de af en toe bui en hagel vergeten.
Omdat een nieuwe rits op die lengte een vermogen kost (als je het laat doen). Ik kwam bij de kleermaker hier geloof ik op 60 euro. In de aanbieding had ik voor 85,- een nieuwe. Heb de oude niet weggedaan.