Mooi stel paarden. Zo heerlijk als ze elkaar lief vinden.
En wauw dat vogeltje.
Wij zijn goed op weg voor morgen. De eerste keer sinds jaren dat ik gevlochten heb. Niet slecht. En Roos heeft haar mooie nieuwe halster om. Ik vind dat ze al een echte dame aan het worden is zo.
Robijntjah, wat schattig je vogelhuisje met vogel! ♡
Neetoch, knap paard heb je! Heel lastig dat hij op het oog zo goed toont en vanbinnen zo kapot is. Gelukkig heeft hij jou als baasje en heb je goed naar je gevoel geluisterd en er naar gehandeld.
Hier ook echt weinig gereden de afgelopen jaren. Mijn vorige paard (ook categorie GVR van 1.76m) in moeten slapen in 2015. Nieuw jong paardje gekocht om in te rijden, maar door zowel blessures van mijn en haar kant kwam dat er niet van. Al met al heb ik haar nu dus 6 jaar en ik heb er hooguit 15x opgezeten denk ik.
Met mijn nieuwe heb ik weer hoop gekregen dat ik weer echt kan gaan paardrijden. Nu nog ergens meer tijd en energie vandaan zien te toveren!
Malenka
Geplaatst: 26-06-21 16:58
Heel erg moe nu en alleen nog maar foto's die door anderen met mobiel zijn gemaakt. Maar wat ben ik trots op mijn meisje.
Ze heeft 65 en 70 punten behaald op de keuring. Geen ster (minimum is 70/75) dus maar wel een prachtige stamboekopname (minimum is 50/50). En met training zou ze nog wel eens die laatste puntjes kunnen pakken volgend jaar of het jaar er op.
Wat fijn, gefeliciteerd! Ze ziet er ook heel knap uit.
Hilary
Geplaatst: 26-06-21 20:06
Gefeliciteerd! Die witte pakkies snap ik nooit, das bij de Shetlanders ook. Aan het eind van de dag Na 10 minuten is alles al smoezelig of gewoon smerig.