Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Duuuuurt lang! Libera schreef:[ [url=m/k7bQBD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook wel een beetje van "Hee auto waar ga je heen met dat meisje?!" hoor! Maar ben wel overal op voorbereid haha

Helaas is dat in NL inderdaad onbetaalbaar. Daarom nu een Ford Explorer voor de trailer staan, blijft het toch een Amerikaan haha.
Inderdaad bladblazer of harken.
En Beer heeft Viool opgejaagd en dat is natuurlijk niet zo handig dus vandaag de stallen open zodat Viola daar ook kan staan als ze hem zat is. Viola moet wel wennen aan de stenen denk ik, op stal kan ze lekker zacht staan.
Maar zit wel bom vol eikels, weg er mee.
Maar alles voor de paardjes he!
De eerste lading zand ligt erin, kreeg weer een foto van een trekker met kieper erachter. (trekker = tractor, hier zegt iedereen trekker.. tractor wordt alleen gezegd door mensen die nog nooit zo'n ding hebben gezien
)
Het wordt al mooi zeg! Fijn dat het aangepakt wordt. 
Straks als alles weer gaat groeien even goed in de gaten houden of er geen scheuten opkomen in het gras. Als het goed is worden ze allebei deze maand nog omgehaald. Ergens vind ik het wel zonde, ze geven ook schaduw bij warm weer, maar misschien plaatsen we iets terug.
Rondom de wei van alles, van bramen tot wat jongere eiken (ik hark niet) en heel veel struikjes, wat berken.. wel alles dicht rondom de wei en in de wei 3 lindebomen bij elkaar. De vorige bewoners hadden een bijenvolkje in de buurt en die lindebomen schijnen daar fijn voor te zijn. Rondom de vijver wilgentenen die de paarden ook wel lusten maar alleen als ik ze afknip/zaag. Anders is het teveel gedoe voor ze.
)

onze dochter is op 5 januari geboren