DubbelDun schreef:En Murphy slaat ook meteen toe... nadat de hoofdkraan snel was dicht gedraaid blijkt nu dat ie niet meer open wil.... en we willen de boel niet forceren, want als die kapot gaat hebben we écht een probleem. Dus maar een installateur gebeld en hopen dat ie vandaag nog kan komen.
ahum... ik heb in eenzelfde situatie wel een keer gegoogled wat er gebeurt als je hoofdkraan kapot gaat, en toen ontdekt dat de monteur dan binnen afzienbare tijd voor de deur staat. Ik heb toen met de watertang geprobeerd de kraan los te krijgen en inderdaad kapot gedraaid
gelukkig ging ie niet spuiten, en is hij binnen 2u kosteloos vervangen door vitens.Overigens zijn ze ook vrij vlot als het wel spuit weet ik ondertussen
Inmiddels een hele fijne vee-arts gevonden voor de paarden en een fijne kleindieren-arts in België voor de konijnen
En weer iemand anders voor de tanden van de paarden inderdaad, fijne masseuse en fijne osteo 
Maar we moeten de schuur binnen nog verbouwen
Ineens gaat 't hard!
Hebben nu een weekje vakantie, zijn non-stop bezig geweest en ik zie m'n to-do-lijstje alleen maar groeien
Maarja... daar hebben we dit project voor gekocht natuurlijk