Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runningkawa schreef:Arno, gisteren was in hart van nederland een zebra met veulen die in de stal stond maar daarna in de wei werd gezet.
En nu kom jij op de proppen met een zebra op stal...vind je dat zelf ook niet erg toevallig?
edit
idd aplle, zo zat het in elkaar

runningkawa schreef:vind ik het om eerlijk te zijn wat stemmingmakerij
runningkawa schreef:Nu heb ik het gedaan?
Jij bent diegene die alles met het woord stal helemaal overtrekt in elk topic en dan verwijt je mij van niet toegeven?
Ik vind het allemaal iets TE toevallig na sbs gisteren
Verder weten we niets van "jou" zebra. Dus ook niet hoe lang hij daar staat.
Misschien kwam net die dag wel ff de DA hem enten oid, maar dat zul jij nooit toegeven, je hebt een tralie gezien dus dat is dan verhaal genoeg voor je
Maar ik ga verder niet op je in meer, geen zin in een OW omdat je mij hier uit zit te lokken (en andere in alle stal topics)

arno8 schreef:Op PN hebben ze een smiley, dat heel goed bokt samenvat:

Pistasche schreef:Trouwens ik heb hier al langer niet gereageerd maar nog steeds vind ik dat weide moet en als je een rijpaard hebt, heb je niet alleen je paard ermee maar ook jezelf
.

. Tja........ ravellie schreef:Pistasche schreef:Trouwens ik heb hier al langer niet gereageerd maar nog steeds vind ik dat weide moet en als je een rijpaard hebt, heb je niet alleen je paard ermee maar ook jezelf
tsssssssssss...jaja 'moet'......![]()
![]()
![]()
![]()
Duidelijk dat jij waarschijnlijk niet in de randstad woont
Daar heb je niets te willen!
Hier bieden ze in de hele omgeving maar een half jaar weidegang aan.
Dat heeft te maken met de grond ( weinig, duur en erg drassig)'
En dus is het de rest van het jaar aanrommelen met 1 paddock voor tig paarden, rijden, longeren en wandelen