(of wakker liggen
)Toi toi toi meid!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)Citaat:wat ik me afvroeg, als ze Mandy kunnen laten weten wanneer de rechtszaak is, dan hebben ze toch ook haar verblijfplaats?
Citaat:maar hoe weet ze dan dat ze op moet komen dagen?
Citaat:ik meen me te herinneren dat ze alle brieven naar haar laatste adres in Duitsland stuurde.
Citaat:dat mens zoude ze de benen moeten breken en dan elke zorg weigeren! kijken hoe leuk zij dat vind om te moeten lijden!
Citaat:Ik zou je wel aanraden om vooral op je eigen gevoel af te gaan, en niet zozeer op wat een DA je vertelt.
Citaat:spectaculaire veranderingen moet verwachten, een 4tje wordt niet zomaar een 3tje.
Citaat:Wat Xrays betreft, Ik heb in juli 123 euro (inc BTW) betaald voor 4 foto's. Ik denk wel dat dit een gangbare prijs is.
)
Rivano schreef:Het is niet alleen kommer en kwel hoor!!!!!!
![]()
Dit is een nog oude foto. Dat was 1 van onze eerste 'intieme momenten' waar ik aan hem mocht zitten. (met 1 vinger..)
Tot slot:
Had deze kaart een tijdje geleden gekregen en vond hem gister. toen zag ik pas dat het " precies" Dak is!! Niet alleen de palomino kleur klopt, maar ook die treurige blik.
Deze kaart hangt nu in mijn spiegel. Want hoe gemeen hij ook kan doen, hij blijft mijn vriendje!!!!
Rivano schreef:Maar datzelfde kneusje kan wel meerdere keren per dag aan 1 stuk door de wei galopperen en als een gek bokkend langs je heen crossen, een woeste sliding stop maken, en weer heel hard terug komen crossen. Maar bijvoorbeeld een week later kan hij net fatsoenlijk stappen. Dat "op en af" maakt het moeilijk. Als het nou een neergaande spiraal was.. dan kon ik beslissen. Maar nu.. Wegen de goede periodes op tegen de slechte? En hoelang moet een slechte periode duren tot je zegt: het weegt niet meer op tegen de goede periodes. Zo moeilijk! Als het nou altijd slecht ging..
)
Rivano schreef:Dacht dat dat veeel duurder was. Iets van 400 euro ofzo. Maar ik wil denk ik meer foto's. Zelfde aantal als bij de keuring. Dat waren er 8 of 12 dacht ik. (heb ze digitaal, zal eens kijken.)
Rivano schreef:Hij krijgt die Cortaflex HA, en daarvan beweren ze dat er kraakbeen-bouwstoffen inzitten... Hij ging er beter van lopen, dus iets zal het doen. Laten we het de Ultieme Cortaflex Bewijsmateriaal proef noemen.
Als draakje er beter van wordt.... kunnen ze dat in de verkoopfolder zetten met zijn oude en nieuwe Xrays erbij!
)

) 

akkenel schreef:go get them!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!