Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Hier creo palen meestal om de 3 meter maar ook wel stukjes met meer ruimte er tussen.
En 3 lagen breed bruin lint + 2 lagen draad dus totaal op 4 hoogtes een draad / lint.
Hangt er nu sinds 2009 en het begint wel hier en daar kapot te gaan door bvb. strak naspannen, wind, lompe Fjord enzo waardoor op sommige plekken de stroomdraadjes kapot zijn terwijl de gekleurde kunststof draden in het lint en draad nog wel heel zijn, dus dan zie je ook niet goed waar het precies kapot is.
Ben nu bezig om het brede bruine schriklint los te halen van de stroom en dit alleen nog als visuele barrière te laten zitten. En het normale schrikdraadje te vervangen door aluminium schrikdraad, alhoewel ik nog niet zo zeker ben over hoe goed dat zal gaan bevallen...vind dat het toch wel vrij makkelijk breekt.
Maargoed dan zie je tenminste wel waar de breuk zit
Santos_05 schreef:Wij hadden wel een rol met versterkte randen en niet de aller goedkoopste, dus dat maakt dan ook verschil. En ehhhhhh, als je meerdere keren aangespannen hebt of heel veel kan klapperen in de wind heeft het lint geen schuld
@Pmarena, ik zag dat jij slowfeedernetten verkoopt. Wij hebben twee palletbakken staan waar het hooi in kan, zijn die netten dan makkelijk om te spannen over een raamwerk? Of zijn ze daar niet voor geschikt?
Caily schreef:Centjes misschien wel, maar met werk buiten de deur heb ik toch echt geen tijd om zoveel uit te mesten en alle paarden de (voor mijn gevoel) nodige 1 op 1 aandacht te geven. Nu heb ik dat werk ook wel, maar omdat ik er wat mee verdien kan ik weer wat minder buiten de deur werken.