Als het een wegpest iets was dan zouden ze toch eerder dingen gaan stelen, kapot maken e.d.? Niks gebeurd. Alleen aldoor die lampen en dat gegluip, nu dus 4 keer waargenomen.
Vayo
Geplaatst: 06-04-14 15:15
Het licht dat jullie zagen waren dat zaklampen? Of de sensorlamp die aangesprongen was? Heb je mensen weg zien lopen/rennen? Want hier springt de sensorlamp op ons erf ook wel 'zomaar' aan. Dan gaat die af op de kat of bewegende takken als het waait. Ook met veel regen wil die wel eens een keer aanspringen.
funnyhorses
Geplaatst: 06-04-14 15:17
Ik zou er serieus een knokploeg achteraan jagen om ze in de sodemieter te grijpen! Wie niet luisteren wil moet maar voelen,zou mij echt benieuwen wie daar achter zit,straks ken je ze persoonlijk.Dat zou toch helemaal het toppunt zijn dan.
Raar zeg, je zou toch denken dat ze de moeite hier niet meer zouden doen door al jullie maatregelen. Of je echt met paardendieven te maken hebt vraag ik me dus echt af.
elmiran
Geplaatst: 09-04-14 22:08
Hoop dat ze snel gepakt worden. Zulke mensen mogen niet ongestraft ermee weg komen. Kun je geen waakhond los laten lopen op het terrein? Als ze dan weer komen worden ze vanzelf gepakt door de hond eigen schuld.
Wat naar zeg dat ze nog steeds niet gepakt zijn, zo heb je ook geen duidelijkheid. Lijkt me idd erg slopend. Vind het vooral vreemd dat ze ondanks alle maatregelen nog steeds blijven komen. Je zou juist verwachten dat ze dat wel af zou schrikken. iig sterkte en hopen dat het snel voorbij is!
De volgende stap zou voor mij ook camera met nightvision zijn. Er is blijkbaar iets op jullie terrein waar ze -ondanks al jullie voorzorgsmaatregelen- toch voor terug blijven komen. Dan gaat dit blijkbaar echt niet zomaar stoppen.
anneliesdj
Geplaatst: 10-04-14 12:31
Of gewoon een keer de hond er achteraan sturen en hopen dat die ze in de broek blijft hangen.
Ik zou gewoon die camera's ophangen, als je de beelden terugkijkt en je ziet wat die man/vrouw doet met je pony's kan je altijd de politie bellen!
Anoniem
Geplaatst: 10-04-14 23:50
anneliesdj schreef:
Of gewoon een keer de hond er achteraan sturen en hopen dat die ze in de broek blijft hangen.
En dan hebben ze een mes bij zich en ben je je hond kwijt.. Dat risico zou ik niet nemen met mijn honden.
420BlazeIt
Geplaatst: 11-04-14 07:04
anneliesdj schreef:
Dit is al een keer door een ander voorgesteld en de TS heeft hierop met een quote gereageerd dat ze "niet weet of ze dat wel zou doen voor de veiligheid van haar hond (denk aan een mes oid)".