Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Twiggy2008 schreef:Nou, ik ken eigenlijk geen stalhouder die dat geld voorschiet, dus petje af voor het risico wat je er bij neemt.![]()
Ik betaal mijn dierenarts per factuur achteraf en mijn hoefsmid inderdaad contant. Maar goed, daar wil ik zelf altijd bij zijn, ik kan eigenlijk niet begrijpen dat je als eigenaar daar zelf niet bij bent (tenzij je 20 paarden hebt staan misschien).
sympie schreef:Twiggy2008 schreef:Nou, ik ken eigenlijk geen stalhouder die dat geld voorschiet, dus petje af voor het risico wat je er bij neemt.![]()
Ik betaal mijn dierenarts per factuur achteraf en mijn hoefsmid inderdaad contant. Maar goed, daar wil ik zelf altijd bij zijn, ik kan eigenlijk niet begrijpen dat je als eigenaar daar zelf niet bij bent (tenzij je 20 paarden hebt staan misschien).
je zou er nog van schrikken hoeveel mensen er niet naar hun paard komen. Hebben al eens gehad, paard koliek, DA gebeld.. gans de nacht er zelf mee gestapt, en 2 dagen nadien kwam de eigenaresse eens kijken, ze had nog geen tijd gehad om te komen in die 2 dagen. Sorry, maar dan verdien je geen paard in mijn ogen!
sympie schreef:je zou er nog van schrikken hoeveel mensen er niet naar hun paard komen. Hebben al eens gehad, paard koliek, DA gebeld.. gans de nacht er zelf mee gestapt, en 2 dagen nadien kwam de eigenaresse eens kijken, ze had nog geen tijd gehad om te komen in die 2 dagen. Sorry, maar dan verdien je geen paard in mijn ogen!