Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tes22 schreef:Ik denk zelf inderdaad ook in die richting. Mogelijkheid om ze in een koppel te zetten is er wel, maar dan zou ik moeten kijken of een stalgenoot dat ook wil. Is in principe te regelen.
Wat ik wel lastig vind is dat mochten we op het stuk land nu niet gebruik kunnen maken van de bak van de buren, dan is de dichtstbijzijnde bak 3.5km verderop. Dat is al snel een hahalf uurtje stappen, (denk ik?) ik heb zelf geen trailer.
M_nouska schreef:Ik snap dat je er dan hard over moet nadenken want dat is natuurlijk niet niks, halfuur heen en halfuur terug. Dan ben je met reizen een uur bezig, hoe lang wil je dan in de bak rijden? Kwartiertje?
Sheran schreef:M_nouska schreef:Heb je meer informatie over het eten, de bakken, hoe de weides er bij liggen, afstanden prijzen.
Ik zal nu voor stal 1 gaan omdat ze daar zo lekker lang buiten staan. Maar het is wel klein en donker.
Sorry. Dat is allemaal erg vergelijkbaar. Maar hier nog even een volledig overzicht- Kleine, lage stal, ook vrij donker, in een schuur
- vanuit de stal contact met andere paarden
Stal 1:
- de hele dag weidegang in een hele grote wei
- kudde waarin hij mee mag lopen
- buitenbak
- volpension
- 100 euro
- 15 minuten fietsen
Stal 2:
- grotere, lichtere stal
- 3 uur per dag weidegang
- 1 maatje