Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Aurelle_ schreef:Ik heb een vraag/opmerking. Heb niet het hele topic doorgelezen maar ik vraag me af of jullie niet bang zijn voor diefstal. Er worden hele mooie zadelkamers (met foto's van dure spullen) geplaatst dus dit topic moet wel heel gemakkelijk zijn voor dieven, vooral als er wat persoonlijke info bij staat. Ik las in de eerste paar pagina's al een aantal keer dat zadelkamers herkend werden van stallen, of mensen plaatsen een foto van hun eigen zadelkamer. Dit topic is super makkelijk via google te vinden (tenminste bij mij komen altijd heel veel bokt links bovenaan :p) dus ik zou jullie even bewust willen maken van de mogelijke risico's. Misschien zoek ik het te ver maarja een gewaarschuwd mens telt voor 2 zullen we maar zeggen.
Wel echt hele gave kasten zie ik voorbij komen. Leuke originele ideeën ook!
_Bianca schreef:Ik ben nu bezig met een eigen kast, maar enige plek die ik heb is in mijn 'kasten-kamer'.. Dus het moet echt een mooie kast worden. Ik probeer hem in landelijke stijl te krijgen, maar ben ongeveer net zo handig als een amoebe..gelukkig was paps zo lief om even te komen helpen. Morgen gaan de deuren erin, dan zal ik een foto uploaden!
Leen_ schreef:Aurelle_ schreef:Ik heb een vraag/opmerking. Heb niet het hele topic doorgelezen maar ik vraag me af of jullie niet bang zijn voor diefstal. Er worden hele mooie zadelkamers (met foto's van dure spullen) geplaatst dus dit topic moet wel heel gemakkelijk zijn voor dieven, vooral als er wat persoonlijke info bij staat. Ik las in de eerste paar pagina's al een aantal keer dat zadelkamers herkend werden van stallen, of mensen plaatsen een foto van hun eigen zadelkamer. Dit topic is super makkelijk via google te vinden (tenminste bij mij komen altijd heel veel bokt links bovenaan :p) dus ik zou jullie even bewust willen maken van de mogelijke risico's. Misschien zoek ik het te ver maarja een gewaarschuwd mens telt voor 2 zullen we maar zeggen.
Wel echt hele gave kasten zie ik voorbij komen. Leuke originele ideeën ook!
Bij deze is dan ook eens iedereen die van plan is mijn spullen te komen stelen gewaarschuwd voor de dobermann en bordeaudog die het niet echt op indringers hebbenOh de pincher kan er ook wat van
Hier geraken ze toch niet zo gemakkelijk binnen hoor, poort op slot, waakhondjes, eigenaar van de stal die zéér snel wakker wordt, zadelkamer achter slot en zadelkast op slot.
Natuurlijk voor de mensen zonder sloten oid, die kunnen inderdaad beter hier niets posten, en zeker geen duidelijke foto's van merkzadels oid.
Liesje89 schreef:Ik zag laatst in dit topic dat iemand een droogrek gebuikte. Ondersteboven aan het plafond ofzo. Vond het wel vindingrijk!
Je kunt natuurlijk ook van die kledinghangers met knijpdingetjes kopen en ze in het hanggedeelte van een kledingkast ophangen.
gossa4ever schreef:Liesje89 schreef:Ik zag laatst in dit topic dat iemand een droogrek gebuikte. Ondersteboven aan het plafond ofzo. Vond het wel vindingrijk!
Je kunt natuurlijk ook van die kledinghangers met knijpdingetjes kopen en ze in het hanggedeelte van een kledingkast ophangen.
die plekken waar die knijpers zitten worden dan zo lelijk
SuperLiesje schreef:Ik heb ook niet het hele topic doorgelezen, maar ik ben op zoek naar een zadelkast of tips om er zelf 1 te makenHet hoeft geen mega grote kast te zijn, maar er moet wel een boomloos zadel in passen van 60cm (ruglengte). Wie o wie heeft tips?