Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 12:49

jenne: Jij heb zeker een paard met veel wit? Aan je shampoo te zien ;)

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 14:40

Anoniem schreef:
jenne: Jij heb zeker een paard met veel wit? Aan je shampoo te zien ;)

Lol! Het klopt wel, heb een tinker met veel wit. En we hebben in juli model gestaan bij een fotomeeting.
Er zit nog veel meer shampoo spul in dat mandje maar dat pastte niet op de foto :o

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 17:00

Aurelle_ schreef:
Ik heb een vraag/opmerking. Heb niet het hele topic doorgelezen maar ik vraag me af of jullie niet bang zijn voor diefstal. Er worden hele mooie zadelkamers (met foto's van dure spullen) geplaatst dus dit topic moet wel heel gemakkelijk zijn voor dieven, vooral als er wat persoonlijke info bij staat. Ik las in de eerste paar pagina's al een aantal keer dat zadelkamers herkend werden van stallen, of mensen plaatsen een foto van hun eigen zadelkamer. Dit topic is super makkelijk via google te vinden (tenminste bij mij komen altijd heel veel bokt links bovenaan :p) dus ik zou jullie even bewust willen maken van de mogelijke risico's. Misschien zoek ik het te ver maarja een gewaarschuwd mens telt voor 2 zullen we maar zeggen :).

Wel echt hele gave kasten zie ik voorbij komen. Leuke originele ideeën ook!

Bij deze is dan ook eens iedereen die van plan is mijn spullen te komen stelen gewaarschuwd voor de dobermann en bordeaudog die het niet echt op indringers hebben ;) Oh de pincher kan er ook wat van :+

Hier geraken ze toch niet zo gemakkelijk binnen hoor, poort op slot, waakhondjes, eigenaar van de stal die zéér snel wakker wordt, zadelkamer achter slot en zadelkast op slot.

Natuurlijk voor de mensen zonder sloten oid, die kunnen inderdaad beter hier niets posten, en zeker geen duidelijke foto's van merkzadels oid.

parador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 21:03

[quote="jenne"]Dit is mijn Pax Ikeakast.
Hij staat er niet helemaal op, er zit nog een plank boven met bakjes met spullen die ik weinig gebruik.
Aan de deur heb ik 2 hangmandjes hangen (zelfde als boven het zadel) met de ophangbeugels omgebogen zodat ze aan de deur kunnen hangen.

die komt mij bekend voor......
ik zal van de week ook eens een foto maken van onze "zadelkamer"
verder hele mooi zadelkasten , altijd leuk om ideeén op te doen.

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 21:26

Mocht iemand nog een grote ruime zadelkast nodig hebben, Die van mij staat te koop!

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 23:21

Ik ben nu bezig met een eigen kast, maar enige plek die ik heb is in mijn 'kasten-kamer'.. Dus het moet echt een mooie kast worden. Ik probeer hem in landelijke stijl te krijgen, maar ben ongeveer net zo handig als een amoebe.. :D gelukkig was paps zo lief om even te komen helpen. Morgen gaan de deuren erin, dan zal ik een foto uploaden!

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 23:25

_Bianca schreef:
Ik ben nu bezig met een eigen kast, maar enige plek die ik heb is in mijn 'kasten-kamer'.. Dus het moet echt een mooie kast worden. Ik probeer hem in landelijke stijl te krijgen, maar ben ongeveer net zo handig als een amoebe.. :D gelukkig was paps zo lief om even te komen helpen. Morgen gaan de deuren erin, dan zal ik een foto uploaden!

kben super benieuwd *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 23:57

Ik ga mijn kas binnekort een make over geven.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 00:00

Leen_ schreef:
Aurelle_ schreef:
Ik heb een vraag/opmerking. Heb niet het hele topic doorgelezen maar ik vraag me af of jullie niet bang zijn voor diefstal. Er worden hele mooie zadelkamers (met foto's van dure spullen) geplaatst dus dit topic moet wel heel gemakkelijk zijn voor dieven, vooral als er wat persoonlijke info bij staat. Ik las in de eerste paar pagina's al een aantal keer dat zadelkamers herkend werden van stallen, of mensen plaatsen een foto van hun eigen zadelkamer. Dit topic is super makkelijk via google te vinden (tenminste bij mij komen altijd heel veel bokt links bovenaan :p) dus ik zou jullie even bewust willen maken van de mogelijke risico's. Misschien zoek ik het te ver maarja een gewaarschuwd mens telt voor 2 zullen we maar zeggen :).

Wel echt hele gave kasten zie ik voorbij komen. Leuke originele ideeën ook!

Bij deze is dan ook eens iedereen die van plan is mijn spullen te komen stelen gewaarschuwd voor de dobermann en bordeaudog die het niet echt op indringers hebben ;) Oh de pincher kan er ook wat van :+

Hier geraken ze toch niet zo gemakkelijk binnen hoor, poort op slot, waakhondjes, eigenaar van de stal die zéér snel wakker wordt, zadelkamer achter slot en zadelkast op slot.

Natuurlijk voor de mensen zonder sloten oid, die kunnen inderdaad beter hier niets posten, en zeker geen duidelijke foto's van merkzadels oid.

Wij hebben slot op de toegagspoort, 2 waakse honden, mama die van elk geluid wakker wordt afgesloten zadelkamer, afgesloten kasten. En toch hebben ze alles opgengekregen en zijn wij niet wakker geworden!!!

Stallen liggen ver op het erf, niet vlak langs de weg ofzo, via de weilanden is het helemaal een roteind. Ze hebben gelukkig heel weinig meegenomen, misschien omdat ze gehoord waren of omdat ze de spullen niet meekregen, no idea...

Wij dachten dus heel goed beveiligd te zijn, maar helaas. Nu nog veel meer beveiliging maar als ze echt willen komen ze denk ik toch wel binnen.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 01:54

bliksempie schreef:
Mocht iemand nog een grote ruime zadelkast nodig hebben, Die van mij staat te koop!

Ik ben nog op zoek naar een kast heb je meer info

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:44

De kast is:
2,44 meter hoog
1,22 meter breed
en ik geloof dat de breedte het zelfde is al de diepte

Zal vanmiddag even een foto maken

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 22:45

Hallo, ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ben op zoek naar iets om thuis mijn dekjes op te kunnen bergen. Wil ze niet zomaar neerleggen in een kast ofzo, maar ophangen, zodat ik in 1 oogopslag kan zien welk dekje ik wil. Zijn hier mensen die een handig ophangsysteem hebben voor hun dekjes?

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 22:54

Ik zag laatst in dit topic dat iemand een droogrek gebuikte. Ondersteboven aan het plafond ofzo. Vond het wel vindingrijk!

Je kunt natuurlijk ook van die kledinghangers met knijpdingetjes kopen en ze in het hanggedeelte van een kledingkast ophangen.

Afbeelding

Afbeelding

Of het pax systeem van ikea
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/90106785/
Laatst bijgewerkt door Liesje89 op 21-10-12 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 22:58

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 22:58

Liesje89 schreef:
Ik zag laatst in dit topic dat iemand een droogrek gebuikte. Ondersteboven aan het plafond ofzo. Vond het wel vindingrijk!

Je kunt natuurlijk ook van die kledinghangers met knijpdingetjes kopen en ze in het hanggedeelte van een kledingkast ophangen.

die plekken waar die knijpers zitten worden dan zo lelijk :(

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 23:06

gossa4ever schreef:
Liesje89 schreef:

die plekken waar die knijpers zitten worden dan zo lelijk :(

Dat is alleen als je ze nat of klam weghangt

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 23:07

nee toch? want op een duur als je het lang zo laat hangen krijg je echt van die deuken er in, heb ik ook wel eens in een dekje gehad en ook vaak in vesten enzo

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 23:14

Liesje89 schreef:

Dat is wel een handig systeem, moet je denk ik wel zo'n kast hebben?

Dat rekje van agradi is misschien ook wel handig!

Bedankt alvast voor t meedenken, meer tips zijn welkom

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 23:15

Heb hier ook in het topic iemand gezien die een soort handdoekenrek gebruikte, allemaal van die uit stekende staafjes en daar hingen de dekjes over.....

Edit : Zoiets dus :D http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60047896/

Ik denk niet dat je voor die hier boven mij speciaal die pax-kast nodig hebt hoor, als je er een paar gaatjes in boort dan kan je hem zo aan de muur schroeven ;)

Zal van de week eens kijken of ik foto's van ons projectje kan plaatsen, het schiet al lekker op, nog even en dan kan ik gaan inrichten :):)

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 09:59

Ik had een houten frame gemaakt en daar van die 'knijpers' op gehangen. Werkte heel fijn! En had geen last van deuken in m'n dekjes oid..

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:17

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 13:17

Ik heb ook niet het hele topic doorgelezen, maar ik ben op zoek naar een zadelkast of tips om er zelf 1 te maken :) Het hoeft geen mega grote kast te zijn, maar er moet wel een boomloos zadel in passen van 60cm (ruglengte). Wie o wie heeft tips? :)

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 13:27

SuperLiesje schreef:
Ik heb ook niet het hele topic doorgelezen, maar ik ben op zoek naar een zadelkast of tips om er zelf 1 te maken :) Het hoeft geen mega grote kast te zijn, maar er moet wel een boomloos zadel in passen van 60cm (ruglengte). Wie o wie heeft tips? :)

Ik zou zeggen lees toch het topic door er staan heel veel tips in.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:31

Toevallig was ik een paar minuutjes geleden in de gamma en kwam ik dit tegen:
Afbeelding

Meetlintje erbij gepakt en het zou precies passen in mijn kast van 60cm!
Met dat ik dit schrijf bedenk ik me alleen dat ik dat mandje niet uit kan schuiven denk ik door de deurplinten.. Moet dat dus even precies nameten.

Maar zoiets zou wel handig zijn, hebben ze behalve dit mandje nog veel meer accessoires!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:43

Oh wat ideaal zeg!
Hebben jullie toevallig ervaring met die stellingkasten van de Gamma/Makro
Afbeelding

Ik zou die graag tegen de achterwand van mijn zadelkamer zetten. Dat is geen probleem, maar ik wil dus een plank er uit laten om een zadelsteun tegen die muur te schroeven om mijn zadel aan op te hangen.. zou dat mogelijk zijn?