Dit is een topic van 2011 en heb dit paard niet meer maar goed. Is dit een vraag of ik iemand ken die les geeft of vraag je aan mij of ik les wilt? Als het het laatste betreft: ik heb al een instructeur en ben heel gelukkig met hem!
Groetjes.
x_Anouk
Geplaatst: 09-08-14 20:50
Ik ben 14 en heb mijn eigen pony nu al 3 jaartjes. Ik wist niet precies wat ik als paardje wilde. Ik heb haar gekocht toen ze 14 was. Het is appeloosa en een geweldig beest! Niet helemaal meer aan de jonge kant, maar omdat het m'n eerste paardje was, kon ik het allemaal rustig opbouwen. Mijn vader betaald eigenlijk bijna alle kosten zoals de hoefsmid, en eventueel biks, wij hebben geen stalkosten en dat scheelt al een hoop. Ik koop wel altijd de spullen eromheen, zoals een vliegennetje bijvoorbeeld. Je moet er ook vooral zeker van zijn dat er heel veel tijd in zit, en of je het dan wel leuk blijft vinden! Zelf zal ik er nu niet over nadenken wat voor paard je wilt, maar denk aan de dingen die je nodig heb bij een paard en of je het er dan allemaal voor over heb !
Luister mensen, dit is een heel oud topic, iemand had hier random op gereageerd. Inmiddels is mijn eerste paard verkocht en heb ik nu een ander paard waar ik heel blij mee ben (ondanks een valse start)!