Ja idd, je doet er ook veel langer mee dan een standaard antiklit spray. Dus uiteindelijk ben je wel goedkoper uit.
Typfoudt
Geplaatst: 18-03-11 22:31
Ik heb gister de Detangler in manen en staart van m'n Fries gedaan. Meeeen: normaal gesproken moeten we eerst zijn staart wassen, invlechten en dan vervolgens de volgende dag helemaal uitborstelen voordat we een mooi resultaat krijgen. Maar met die Detangler...: binnen 5 minuten heb ik hetzelfde effect En ook zijn manen waren zeer makkelijk door te kammen en zien er echt top uit. Geweldig spul! Ik ben benieuwd hoelang zijn staart en manen zo blijven, of ze nog lang goed doorkambaar blijven
dems75
Geplaatst: 19-03-11 07:32
Als het goed is, blijven manen en staart toch wel een poosje goed doorkambaar hoor. Je voelt ook na een paar dagen nog hoe zacht ze zijn en hoe makkelijk je erdoor heenkomt. Voorheen deden we altijd vlechten. Vlechten hebben we nu nooit meer in eigenlijk...doen we alleen als het heel erg warm is. verder hangt de boel gewoon lekker los
Zaina
Geplaatst: 19-03-11 07:42
Typfoudt schreef:
Ik ben benieuwd hoelang zijn staart en manen zo blijven, of ze nog lang goed doorkambaar blijven
Als het niet (hard) regent, blijven de manen van mijn paard wel 2 weken goed te kammen
(offtopic: typfoudt... jouw avatar, daar krijg ik echt moordneigingen van hahaha rotkind )
MelanieB
Geplaatst: 19-03-11 10:29
Liesje89 schreef:
Ik ga toch ook maar eens cowboy magic proberen nu ik dit allemaal zo zie en lees.. Het is alleen zo duuuuur
Duur...? Vind ik helemaal niet!
Enne, gister een 8 voor verzorging hoor met paardlief, zn staart glansde en verblinde Moet nog ff foto maken vergeten was veel gehaast met 2 paarden heen en weer rijden haha. Maar kreeg er veel complimentjes over
Isegrim
Geplaatst: 19-03-11 10:32
Ik hoopte op Equitana een voorraadje te kunnen scoren, maar ze verkopen dat vrijwel nergens...
ik heb me ook over laten halen en het net besteld..
__Esther__
Geplaatst: 19-03-11 11:00
Ik ga vandaag wassen met cm het blijft super spul. Het zand van de paddock is nogal hardnekkig dus tussendoor spoel ik de staart alleen en dan doe ik er cm detangler in.
Wildgirl
Geplaatst: 19-03-11 11:02
Wat ik me afvroeg, heeft iemand het wel eens in zijn eigen haar gesmeerd? En zoja, wat was het resultaat?
Ik doe het ook in mn eigen haar, en heb het net een vriendin met lang, krullend, fijn haar aangesmeerd. Zij kan haar haar normaal gesproken niet kammen. Het knoopt en is naderhand een grote pluizenbol. Ben benieuwd wat ze er van vind
Jep! Shampoo, even in laten trekken, uitspoelen, droog wrijven met handdoek, vlecht erin en dan staartzak erom en de wei weer ingegooid Savonds voor de wedstrijd weer uitgehaald